• Welcome


    Bun venit pe blogul meu. Aici puteți găsi povești scrise de mine, recenzii și câteva chestii care-mi trec mie prin cap. Oricine are ceva de spus, este liber să-și exprime opinia într-un comentariu (atât timp cât păstrează un limbaj civilizat).

    Contact yahoo:
    sashaivanov_blog@yahoo.com

  • Alătură-te altor 213 urmăritori

  • Like pe facebook

  • Arhiva

  • Povestile mele

Recenzie carte #4: „Iubitul Virtual” de Kate Brian

Detalii despre carte

Autor: Kate Brian
Titlu: Iubitul virtual
Titlu în original: Fake boyfriend
Traducator: Sorin Petrescu
Editura: LEDA

Descriere:

Este absolut perfect!
De-ar fi şi real…

Când Shawn, iubitul lui Isabelle, o părăseşte pe aceasta cu doar o lună înainte de balul de absolvire, Lane şi Vivi, prietenele ei cele mai bune, se hotărăsc să treacă la acţiune.

Din câteva mişcări pe tastatura calculatorului, creează pe MySpace pagina lui „Brandon”, băiatul perfect care s-o scoată pe Isabelle din această relaţie nefericită. Ce păcat că e doar virtual!

Dar fetele au şi la asta o soluţie: îl atrag în planul lor pe Jonathan, un băiat incredibil de sexy de la alt liceu, care să joace rolul lui Brandon. Însă când Vivi se îndrăgosteşte de Jonathan, iar Shawn face tot posibilul să reia relaţia cu Isabelle, întregul complot pare a se nărui…

Părerea mea:

Deci dap, este vorba despre această tipă Isabelle, după părerea mea cam prostuță în privința lui Shawn, care o părăsește. Totuși s-a mai întâmplat ca cei doi să se despartă, de fapt Shawn de Isabelle, dar Isabelle îl primea mereu înapoi. Totuși acum lucrurile sunt diferite. Isabelle mereu și-a imaginat balul de sfârșit de absolvire și voia să fie perfect, dar acum că Shawn a părăsit-o, lucrurile nu mai merg așa bine. Lane și Vivi vin cu un plan pentru a o face pe Isabelle să uite de Shawn, iar rețeaua socială MySpace pică numai bine, așa că ele creează un băiat virtual pentru Isabelle. Dar asta nu e destul de convingător pentru Isabelle așa că fetele trebuie să facă mai mult.

Mă opresc aici cu povestitu, acum voi încerca să vă conging să o citiți. Păi mie mi-a plăcut foarte mult cartea asta. Adică citind rezumatu mi-am spus ”aaa.. păi e mai mult decât evident ce se va întâmpla”. Însă nici că puteam să mă înșel mai mult. Autoarea vine cu o poveste nouă și cu niște răsturnări de situație complet  neaștptate (cel puțin așa a fost pentru mine). Cartea are și destul de multe momente amuzante și emoționante.

Citeam cu sufletul la gură și aștetpam deznodământul. Pur și simplu m-a uimit cât de puternică poate fi o prietenie și câte e capabil cineva să sacrifice pentru cel mai bun prieten(dacă vreți să știți la ce mă refer, citiți cartea).

Eu de obicei nu prea vorbesc despre personaje, dar acum nu mă pot abține. Gândiți-vă: o persoană impulsivă, încăpățânată, care vrea ca lucrurile să iasă cum vrea ea, o alta care este ușor de influențat, cam… bleagă și timidă și încă o persoană care este bună în toate, care iartă ușor, ceea ce o face câteodată să pară o fraieră. Deci ce credeți? Cum s-ar înțelege aceste persoane care nu se aseamănă deloc? Ai spune că nu au nicio șansă, totuși ele formează un trio al prieteniei și se înțeleg extraordinar de bine. Cum ai vrea să nu citești așa ceva?

Sper din suflet că v-am convins să o citiți.

Citate:

„-       Doamne, Doamne, fetelor, o să mă iubiți! Chițăi Isabelle, grăbindu-se spre ele.
Aruncă pe masă un dosar roz pe coperta căruia scria BALUL DE ABSOLVIRE, cu litere mari și strălucitoare.
–       Ăăă… ești sigură că vrei să arăți chestia asta în public? Întrebă Vivi.”

„-       Jeffery și cu mine am cam terminat-o.
–       Cum? Când? Întrebă Isabelle.
–       Tu știai? Îl întrebă Lane pe Curtis, întinzându-se peste masă ca să-ș înghiontească în braț.
–       Păi… am vorbit cu Jeff azi-dimineață, răspunse Curtis, frecându-și brațul și arătând ca prins cu ocaua mică.
–       De ce nu mi-ai spus? Îl interogă Lane.
–       Hei, sunt băiat! Avem și noi un cod, făcu Curtis, dându-și ochii peste cap.”

„-       Ce să fac? Întrebă Lane.
–       Să mă ajuți. La mate. După școală, spuse Curtis cu o voce din care reieșea că tocmai mai spusese toate astea cu o secundă în urmă.
[….]
–       Sigur! Vrei să ne întâlnim la bibliotecă după opt? Spuse ea, trăgându-se iar de păr.
Curtis zâmbi larg.
–       Ce m-aș face fără tine?
Nu știu. Dar în clipa asta ar trebui să  mă săruți, gândi ea.”

Rating: 4/5

Articol anterior
Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

