• Welcome


    Bun venit pe blogul meu. Aici puteți găsi povești scrise de mine, recenzii și câteva chestii care-mi trec mie prin cap. Oricine are ceva de spus, este liber să-și exprime opinia într-un comentariu (atât timp cât păstrează un limbaj civilizat).

    Contact yahoo:
    sashaivanov_blog@yahoo.com

  • Alătură-te altor 212 urmăritori

  • Like pe facebook

  • Arhiva

  • Povestile mele

Recenzie carte #7: „Blestemul din Swoon” de Nina Malkin

Detalii despre carte

Autor: Nina Malin
Titlu: Blestemul din Swoon
Titlu în original: Swoon
Serie: Swoon: Blestemul din Swoon, Swear
Traducator: Bogdan-Alexandru Sasu şi Shauki Al-Gareeb
Editura: LEDA

Descriere:

Nevoită să se mute din fascinantul New York, oraşul ei natal, în Swoon, un orăşel din Connecticut, în care nu se întâmplă niciodată nimic, Dice se resemnează cu viaţa ei plictisitoare.
Până când verişoara ei, Pen, cade dintr-un copac, moment în care în trupul ei pătrunde spiritul unei fantome…

SINCLAIR YOUNGBLOOD POWERS – PE SCURT, SIN – VINE DIN SECOLUL AL OPTSPREZECELEA PENTRU A SE RĂZBUNA…

Curând, lucrurile o iau razna: Dice îl eliberează din greşeală pe Sin din trupul verişoarei sale, locuitorii din Swoon încep să fie pedepsiţi pentru păcate ale strămoşilor lor şi, pentru ca situaţia să se complice şi mai mult, Dice se îndrăgosteşte de Sin.

Sursa: Grupul editorial corint

Părerea mea:

Am citit această carte, dar drept vă spun nu mi s-a părut chiar grozavă. Nu știu ce cred alții, dar mie mi s-a părut că lipsesc unele detalii, o descriere puțin mai amănunțită a unor situații, sentimente ar fi fost bine venită. Subiectul mi s-a părut interesant și descrierea m-a atras, dar cam aici se oprește aprecierea mea. Bine, hai să nu exagerez… Mi-a plăcut cât de cât și cum au evoluat lucrurile.

Totuși este un lucru care nu mi-a plăcut. Abilitatea lui Dice… Sinceră să fiu mi-ar fi plăcut mai multe detalii despre ea, despre cum funcționează, care-i este scopul, fie sunt eu prea bătută în cap și nu am înțeles, fie au fost prea puține detalii. Dar cred că am citit destule cărți până acum, încât pot să-mi dau și eu seama, deci tind să cred că au fost prea puține detalii.

Acum nu știu ce să zic… Stilul cărții este alert și nu vă veți plictisi citind, dar pentru mine nu a avut acel ceva care să mă facă să tânjesc după continuare și să mă facă să las cu greu cartea din mână. Deci, dacă sunteți în căutare de o lectură doar pentru a vă omorî timpul și ceva scurt și la obiect, atunci da, vă recomand cartea asta.

Rating: 2.5/5

Articol anterior
Articol următor
Lasă un comentariu

4 comentarii

  1. Si mie mi s-a intamplat cu multe carti ce ai spus tu. pur si simplu, le citeam ca nu aveam ce face. am inatalnit si carti bune, unde stateam pana la unu noapte ca sa vad cum se termina. atunci mama imi spunea sa mai las cartea din mana:)) si nu crezusem ca o voi auzi spunand asa ceva:)
    interesanta recenzie.

    Răspunde
    • eu am citit-o pentru că nu-mi place să încep ceva și să las baltă… eu am stat și o noapte întreagă:)) până nu am terminat cartea nu am avut liniște și nu am putut să mă culc. bine, ziua următoare m-am simțit cam rău:D
      nici eu nu credeam că-mi voi auzi părinții spunând să mai las cărțile:))

      Răspunde
      • ohoo..eu cate carti nu am lasat balta:)) nu imi ajung maini de aici pana la gara. eu las cartile si nu le mai citesc pentru ca nu imi plac. nu stau sa ma pried in carti inutile si care nu prezinta interes pentru mine. mai bine citesc latele care imi starnesc interes
        apropo, am postat capitolul 5:D

      • eu am lăsat o singură carte:)) mara de ioan slavici:)) de atunci nu am mai citit nimic pentru școală. în afară de harry potter și piatra filozofală:D
        trebuie să reiau de la început că de când nu am mai citit x_x ( îmi e rușine cu mine )

Lasă un răspuns

