• Alătură-te altor 212 urmăritori

Recenzie carte #9: „Destroy me” de Tahereh Mafi

Autor: Tahereh Mafi
Titlu: Destroy me
Serie: Atingerile lui Juliette: Spulberă-mă, Destroy me, Unravel me, Fracture me, Ignite me
Editura: HarperCollins

În „Spulberă-mă” de Tahereh Mafi, Juliette a scăpat  de Restauraţie seducându-l pe Warner – şi apoi trăgându-i un glonte în umăr. Dar ce va învăţa în „Destroy Me”, e că de Warner nu se poate scăpa atât de uşor..

Întors la  bază şi recuperându-se după rana aproape fatală, Warner trebuie să facă tot ce îi stă în putere să păstreze soldaţii lui în alertă şi să suprime orice urmă de revoltă în sector.  Mai obsedat de Juliette ca niciodată, prioritatea lui e să o găsească, să o aducă înapoi, şi să se debaraseze de Adam şi Kenji, cei doi trădători care au ajutat-o să evadeze. Dar când tatăl lui Warner, Conducătorul Suprem al Restauraţiei, vine să corecteze greşelile fiului, este clar că acesta are planuri mult mai diferite pentru Juliette. Planuri pe care Warner nu le poate permite.

*Descrierea tradusă în limba română am luat-o de pe blogul Walking on Letters*

Poate vă mai amintiți că am ridicat în slăvi cartea „Spulberă-mă” și că mi-a pălcut la nebunie și am rămas fascinată de cât de genială poate fi. Ei bine, zilele trecute a apărut „Destroy me”, a cărui acțiune se situează între volumul 1 și volumul 2 al seriei „Atingerea lui Juliette”. Imediat de cum a apărut am procurat-o și am citit-o dintr-o suflare.

„Destroy me” prezintă niște evenimente care au loc după acțiunea din primu volum, dar înainte de a începe al doilea volum. Întreaga carte este din perspectiva lui Warner. Dacă în prima carte am rămas impresionată de Adam și m-am îndrăgostit de el odată cu Juliette, în „Destroy me” Warner m-a lăsat fără cuvinte și… m-am îndrăgostit și de el. Iar acum mă aflu într-un impas imens. Și parcă mai mult țin cu Warner. „Destroy me” m-a ajutat să-mi formez o părere diferită față de Warner, să-i înțeleg mai bine acțiunile și felul lui de a fi. Iar atunci când descrie ce-l face Juliette să simtă este atât de dulce încât n-are cum să nu-ți pară rău că până la urmă Juliette l-a ales pe Adam la sfârșitul primei cărți. Sinceră să fiu, eu acum sper ca Juliette să rămână, în cele din urmă, cu Warner.

Sper din tot sufletul ca Warner să o găsească în curând pe Juliette, iar ea să stea să-l asculte. Și dacă l-ați crezut pe Warner tipul rău, atunci v-ați înșelat amarnic. Dacă vreți să știți la ce mă refer, citiți „Destroy me”. Garantez pe viața mea că dacă v-a plăcut „Spulberă-mă”, este imposibil să nu vă placă și „Destroy me”. Tahereh Mafi scrie genial, iar modul în care scrie este și un fel prin care își conturează personajele. Veți vedea că perspectiva lui Warner este ușor diferită față de cea a Juliettei.

Sper din suflet că o veți citi,  pentru că va merita fiecare minuțel acordat.

Rating: 5/5