• Welcome


    Bun venit pe blogul meu. Aici puteți găsi povești scrise de mine, recenzii și câteva chestii care-mi trec mie prin cap. Oricine are ceva de spus, este liber să-și exprime opinia într-un comentariu (atât timp cât păstrează un limbaj civilizat).

    Contact yahoo:
    sashaivanov_blog@yahoo.com

  • Alătură-te altor 212 urmăritori

  • Like pe facebook

  • Arhiva

  • Povestile mele

Recenzie carte #10: „Hex Hall” de Rachel Hawkins

Detalii despre carte

Autor: Rachel Hawkins
Titlu: Hex Hall
Titlu în original: Hex Hall
Serie: Hex Hall: Hex Hall, Demonglass, Spell Bound
Traducator: Elena Ciocoiu
Editura: Litera

Descriere:

Cu trei ani în urmă, Sophie Mercer și-a descoperit puterile de vrăjitoare, har moștenit de la tatăl ei, pe care mama, o simplă muritoare, l-a îndepărtat imediat după căsătorie. La balul de absolvire a liceului, Sophie atrage asupra ei atenția celor din jur printr-o vrajă care se termină foarte prost și este trimisă la Hex Hall, un fel de școală de corecție pentru așa-zișii copii Prodigium, adică vrăjitoare, zâne, magi, metamorfi, vârcolaci și, în mod excepțional, vampiri.
La sfârșitul primei zile la noua sa școală, Sophie are deja trei dușmani noi, este îndrăgostită lulea de un vrăjitor sexy, descoperă că are o colegă de cameră vampir, iar o fantomă înfricoșătoare o urmărește pretutindeni. Mai mult, curând, Sophie află că cineva îi atacă în mod misterios pe elevii de la Hex Hall.
Pe măsură ce secretele sângeroase se dezvăluie treptat, Sophie trebuie să se pregătească pentru cea mai mare amenințare pe care o are de înfruntat: o societate secretă, L’Occhio di Dio, al cărei scop declarat este exterminarea tuturor făpturilor Prodigium, și în special a ei.

Sursa: Editura Litera

Părerea mea:

Prima părere pe care mi-am creat-o citind această descriere a fost „Dar tocmai am citit ceva asemănător în <<Născută la miezul nopții>>”. Și totuși, am zis să acord o șansă acestei cărți și pe măsură ce înaintam în acțiune, mi-am dat seama că diferă și pe măsură ce acțiunea își urmează cursul, Hex Hall este chiar diferit de Născută la Miezul Nopții și în afară de faptul că sunt zâne, vampiri, vârcolaci, metamorfi și acțiunea se petrece într-un loc pentru copiii problemă, în rest totul diferă.

Protagonista noastră, Sophie, este un personaj pe care sigur îl veți îndrăgi. Sarcastică, glumeață, inteligentă, devotată, nu aveți cum să nu vă atașați de ea, iar felul în care scrie atuoarea vă va face să trăiți alături de Sophie și să treceți împreună cu ea prin toate încercările la care va fi supusă.

Iar Archer… Oh, Archer. I’m in love ( again ). Este atât de fermecător și superb și de vis.

Veți iubi această carte. Și nu doar povestea, ci și personajele care sunt conturate extrem de bine și acțiunea este complexă și chiar nu veți putea lăsa cartea din mână.

Rating: 4/5

Articol anterior
Lasă un comentariu

3 comentarii

  1. 1.Mi-a placut recenzia si m-ai facut sa vreau sa cumpar cartea :*
    2.Te-am nominalizat la Very Inspiring Blog Award http://bonaculipici.wordpress.com/2012/12/18/very-inspiring-blog-award/
    3.Te-am nominalizat la Blog of the year 2012 http://bonaculipici.wordpress.com/2012/12/18/blog-of-the-year-2012/ :*

    Răspunde
  2. Buna.Te-am nominalizat la „Blog of the year 2012″la adresa urmatoare:
    http://apureimagination.wordpress.com/2012/12/21/blogul-anului-2012/

    Răspunde

Lasă un răspuns

