• Welcome


    Bun venit pe blogul meu. Aici puteți găsi povești scrise de mine, recenzii și câteva chestii care-mi trec mie prin cap. Oricine are ceva de spus, este liber să-și exprime opinia într-un comentariu (atât timp cât păstrează un limbaj civilizat).

    Contact yahoo:
    sashaivanov_blog@yahoo.com

  • Alătură-te altor 213 urmăritori

  • Like pe facebook

  • Arhiva

  • Povestile mele

Recenzie carte #13: „Șapte zile pentru o eternitate” de Marc Levy

Detalii despre carte

Autor: Marc Levy
Titlu: Șapte zile pentru o eternitate
Titlu în original: Sept jours pour une éternité
Traducator: Marie-Jeanne Vasiloiu
Editura: TREI

Descriere:

Imaginați-vă că Dumnezeu și Lucifer își lansează o ultimă provocare, pentru a pune capăt eternei lor rivalități: își trimite fiecare câte un agent pe pământ. Lucas și Zofia au la dispoziție șapte zile pentru a-și îndeplini „misiunea “ încredințată de prea-puternicii lor „șefi “ și a triumfa unul asupra celuilalt. Pâna la urmă, cine credeți că va guverna lumea: Binele sau Răul? Legându-se printr-un pariu atât de absurd, Dumnezeu și Lucifer au prevăzut totul în cele mai mici detalii, mai puțin faptul că destoinicii lor agenți ar putea să… se îndrăgostească unul de celălalt.

Părerea mea:

Mai are rost să prezint cartea aceasta și să spun cât de mult mi-a plăcut? De cum am văzut cartea în magazin și am citit descrierea, mi-am zis că trebuie neapărat s-o am și s-o citesc.

Cartea este superbă și o veți îndrăgi de la bun început. Lucas și Zofia sunt adorabili împreună și veți citi cu sufletul la gură întâmplările prin care trec protagoniștii noștri. Situațiile cărora trebuie să le facă față vă vor ține într-o continuă stare de nerăbdare și curiozitate.

Deși Lucas este trimisul lui Lucifer, din momentul în care își dă seama că s-a îndrăgostit de Zofia, face tot posibilul ca ei să fie împreună. Și parcă el este cel care crede mai mult în iubire decât ea.

Acum, dacă sunteți curioși cum vor reacționa cei doi când își vor da seama cine sunt cu adevărat și mai ales cum se va termina povestea lor, nu vă rămâne decât să citiți cartea.

Carta este plină de lecții de viață și chiar aveți ceva de învățat din ea, pe lângă faptul că este numai bună pentru a vă relaxa după o zi obositoare, sau chiar și să faceți o zi bună și mai bună. Nu este doar o poveste frumoasă de iubire care-ți intră la suflet, dar concepțiile despre bine și rău vor fi privite altfel după ce veți citi „Șapte zile pentru o eternitate”.

Rating: 5/5

Articol anterior
Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

