Recenzie – „Caught up in us” de Lauren Blakely

Autor: Lauren Blakely
Titlu: Caught up in us
Serie: Caught up in love: Caught up in him, Caught up in her, Caught up in us, Pretending he’s mine, Trophy husband, Playing with her heart, Stars in their eyes

În urmă cu cinci ani, Kat Harper a avut o vară romantică și amețitoare cu prietenul cel mai bun al fratelui ei Bryan. A fost o dragoste nebună plină de săruturi toată noaptea – dar el i-a frânt inima și ea a trecut mai departe. Cinci ani mai târziu, Kat este aproape absolventă, în ultimul curs prin care mai trebuie să treacă și își construiește afacerea ca designer de bijuterii, când Bryan i-a fost atribuit lui Kat ca mentor în afacere iar regulile sunt clare. Niciun atașament permis. Kat poate să se descurce cu asta pentru că a trecut cu siguranță mai departe… corect? Cu excepția că el încă o face să râdă și își amintește toate lucrurile care-i plac. Nu mai trebuie menționat că este chiar mai frumos decât era înainte. Apoi mai este și scânteia dintre ei – simpla chimie incontestabilă și felurile tandre în care îi arată că încă ține la ea. Vor putea rezista unul celuilalt a doua oara sau va ieși în față prima iubire?

Am văzut cartea asta prezentată pe un blog în urmă cu ceva timp și mi-a atras atenția, deci am trecut-o pe infinita mea listă de to-read. Nu știu să spun exact ce m-a determinat să citesc tocmai această carte dintre toate pe care voiam să le citesc, dar sunt foarte fericită că am făcut asta.

Cartea mi-a plăcut tare mult și m-a atras chiar de la început. Mi-a plăcut că în timp ce autoarea avansa cu situația actuală mai aducea aminte și de ce s-a întâmplat în trecut – fără să exagereze – evitând să te facă să te întrebi la fiecare cinci secunde „ce naiba s-a întâmplat cu adevărat între ei?”, deși motivul pentru care Bryan i-a frânt inima lui Kat rămâne în ceață până când decide el că trebuie să se confeseze.

Un lucru care mi-a plăcut mult la carte au fost personajele. Kat este o tânără întreprinzătoare care știe cum să facă față situațiilor neplăcute din viața ei. Chiar dacă Bryan i-a frânt inima și a pus capăt relației dintre ei, ea și-a vărsat frustrarea făcând ceea ce-i plăcea, să creeze bijutrii. Iar din pricina unei drame adolescentine ea a ajuns să-și descopere visul, acela de crea bijuterii pentru cât mai mutle magazine și pentru a-și putea ajuta părinții. Și Bryan este atât de diferit față de cum te-ai aștepta. Adică după ce el a pus capăt relației lor te-ai aștepta ca să fie ceva mai rece și indiferent, dar nu e așa. Gesturile lui te mișcă pur și simplu și te fac să-ți dorești un Bryan în viața ta. Chiar dacă vine la pachet cu suferința pierderii. Iar apoi mai este Jill, colega de cameră și cea mai bună prietenă a lui Kat, pasionată de actorie și chiar lucrează la un teatru. Este pur și simplu grozavă. Fiind meru acolo pentru prietena ei și dându-i sfaturi utile. Sprijinind-o indiferent de situație. Mereu când citeam părțile în care era prezentă și Jill mă bine dispunea.

Pe măsură ce Bryan și Kat încep să se apropie cât de cât, își dau seama că orice-ar face nu ar putea fi împreună din cauza regulilor colegiului, iar tensiunea dintre ei este din ce în ce mai apăsătoare și este acut resimțită de către cititor. Cu alte cuvinte simți că trăiești odată cu personajele.

Recomand din suflet cartea asta oricui îi place o carte romantică bună. Povestea lui Kat și Bryan este atât de intensă încât vei uita de tot ce te înconjoară.

Rating: 5/5