• Welcome


    Bun venit pe blogul meu. Aici puteți găsi povești scrise de mine, recenzii și câteva chestii care-mi trec mie prin cap. Oricine are ceva de spus, este liber să-și exprime opinia într-un comentariu (atât timp cât păstrează un limbaj civilizat).

    Contact yahoo:
    sashaivanov_blog@yahoo.com

  • Alătură-te altor 213 urmăritori

  • Like pe facebook

  • Arhiva

  • Povestile mele

Recenzie – „La miezul nopții vei fi a mea” de Lisa Kleypas

Detalii despre carte

Autor: Lisa Kleypas
Titlu: La miezul nopții vei fi a mea
Titlu în original: Mine till midnight
Serie: The Hathaways: La miezul nopții vei fi a mea, Iubește-mă în zori, Iubește-mă în fiecare seară, Până dimineață, căsătoriți, Beatrix
Traducator: Gabriela Anca Marin
Editura: Miron

Descriere:

O femeie cu posibilităţi modeste întâlneşte un bărbat din înalta societate, iscusit în arta seducţiei… O moştenire neașteptată îi ridică familia la rang de aristocraţie. Amelia Hathaway descoperă că a avea grijă de surorile ei mai mici şi de rătăcitul ei frate este incomparabil mai uşor decat să navigheze printre meandrele înaltei societăţi.

Şi mai provocatoare este atracţia pe care o simte pentru Cam Rohan, un bărbat înalt, brunet şi periculos de frumos. Când delicioasa Amelia îi cere ajutorul, Cam are de gând să-i ofere doar prietenia lui… dar intenţiile nu se potrivesc cu dorinţa care îi orbeşte pe amândoi. Va putea oare un bărbat care dispreţuieşte tradiţiile să se simtă atras de un aranjament numit căsătorie?

Viaţa în înalta societate londoneză este pe cale să devină tot mai fierbinte.

Părerea mea:

Mi-a pălcut tare mult cartea. O lectură ușoară, plăcută, care pică bine oricui este fan al genului historical romance. Autoarea are un stil de a scrie lejer, amuzant, care te prinde. Deși trebuie să spun că descrierea nu este făcută întocmai corect. Cel puțin mie nu mi-a lăsat impresia că Amelia (și familia ei) s-ar descurca atât de rău și le-ar fi atât de greu să se adapteze stilului de viață al înaltei societăți.

În „La miezul nopții vei fi a mea” prima carte din serie, facem cunoștință cu membrii familiei Hathaway, fiecare cu problemele lui și atât de diferiți încât ai crede că pe oriunde ai trece este pe cale să se iște un incendiu. Și poate nu sunt chiar departe de adevăr. Dar acțiunea se axează pe povestea dintre Amelia, sora cea mare a familiei, și Cam, un țigan blestemat de noroc.

Ușor, ușor înaintăm în poveste și aflăm și de Christopher, fostul logodnic al Ameliei, și totodată motivul pentru care ea refuza cu încăpățânare să se gândească la o posibilă căsătorie în viitor. Ar trebui să-l urăsc pe Christopher, dar faptul că prezența lui aprindea gelozia lui Cam, mă face să-l accept.

Mai multe nu vă spun că nu aș vrea să vă dau prea multe detalii. Dacă v-am făcut curioși și vreți să aflați cum se termină povestea Ameliei și a lui Cam, citiți cartea.

Rating: 4/5

Lasă un comentariu

9 comentarii

  1. Am sa o citesc! Rusine sa-mi fie ca inca nu am terminat „Pana dimineata,casatoriti” Dar am sa citesc si eu toate cartile :X:X:X:X Imi place cum scrie autoarea! :X

    Răspunde
    • O sa-ti placa si celelalte carti din serie, daca o sa te gandesti sa le citest 🙂
      Si mie-mi place. Are asa un stil lejer, nu se complica cu chestii inutile. Intr-adevar este cam simplut, dar merge cand vrei ceva care sa te destinda.

      Răspunde
  1. Recenzie – „Iubește-mă în zori” de Lisa Kleypas | Make This Go On Forever
  2. Recenzie – „Iubește-mă în fiecare seară” de Lisa Kleypas | Make This Go On Forever
  3. Recenzie – „Până dimineața, căsătoriți” de Lisa Kleypas | Make This Go On Forever
  4. Recenzie – „Beatrix” de Lisa Kleypas | Writing with my heart
  5. Recenzie – „Iubește-mă în zori” de Lisa Kleypas | Writing with my heart
  6. Recenzie – „Iubește-mă în fiecare seară” de Lisa Kleypas | Writing with my heart
  7. Recenzie – „Până dimineața, căsătoriți” de Lisa Kleypas | Writing with my heart

Lasă un răspuns

