• Welcome


    Bun venit pe blogul meu. Aici puteți găsi povești scrise de mine, recenzii și câteva chestii care-mi trec mie prin cap. Oricine are ceva de spus, este liber să-și exprime opinia într-un comentariu (atât timp cât păstrează un limbaj civilizat).

    Contact yahoo:
    sashaivanov_blog@yahoo.com

  • Alătură-te altor 212 urmăritori

  • Like pe facebook

  • Arhiva

  • Povestile mele

Recenzie – „Iubește-mă în zori” de Lisa Kleypas

Detalii despre carte

Autor: Lisa Kleypas
Titlu: Iubește-mă în zori
Titlu în original: Seduce me ar sunrise
Serie: The Hathaways: La miezul nopții vei fi a mea, Iubește-mă în zori, Iubește-mă în fiecare seară, Până dimineață, căsătoriți, Beatrix
Traducator: Lucia Ostafi-Iliescu
Editura: Miron

Descriere:

Kev Merripen a tânjit după frumoasa și educata Winnifred Hathaway de când familia ei l-a salvat de la moarte, pe când nu era decât un copil. Dar acest țigan frumos este un bărbat cu origini misterioase și se teme că bezna trecutului său ar putea să o distrugă pe delicata și luminoasa Win. Așa că el refuza să se supună tentației… și în curând Win este despărțită de el de o devastatoare lovitură a sorții. Apoi Win revine în Anglia… doar pentru a afla că iubitul ei Kev s-a transformat într-un bărbat dur, care-și va nega iubirea, indiferent de consecințe. Între timp, un pretendent atractiv și seducător a pus ochii pe Win. Kev trebuie să acționeze acum sau niciodată. Dar mai întâi trebuie să se confrunte cu un secret periculos privind destinul său… altfel, riscă să o piardă pe singura femeie pe care a iubit-o vreodată.

 

Părerea mea:

Cartea asta m-a adus la exasperare. Nu din cauză că ar fi fost scrisă prost, ci din cauza personajului principal masculin care e în stare să înnebunească pe oricine. Mi-e milă de sărăcuța Win pentru tot efortul pe care a trebuit să-l depună ca să-l facă pe Kev să revină în simțiri. Dar până se deșteaptă Kev, deja mi-am terminat tot șirul de insulte și înjurături mentale.

Dar trecând peste acest inconvenient, cartea mi-a plăcut foarte mult. Și dacă ați citit prima carte și vă era dor de Cam și Amelia, atunci stați liniștiți că găsiți și aici momente cu el. Cred că autoarea le-a pus special ca să ne mai calmeze după încăpățânarea lui Kev. Adică serios acum, am mai întâlnit persoane căpoase – chiar eu sunt una – dar nici chiar în stadiul ăsta.

Și dacă în prima carte am avut nevoie de puțină gelozie pentru a-l face pe Cam să reacționeze, în „Iubește-mă în zori” nici gelozia nu ajută. Ajunsesem să cred că nu există nimic, nici măcar un lucru pe pământul ăsta capabil să-l miște pe Kev și să-l determine să facă naibii ceva.

Hai că iar mă plâng de Kev Merripen în loc să spun cât de mult mi-a plăcut cartea asta. Dacă v-a plăcut prima cartea, atunci mai mult ca sigur vă va plăcea și aceasta. În ciuda încăpățânării lui Kev – da, iar pomenesc de asta – să știți că există destule momente romantice și chiar încinse între protagoniștii noștri. Apoi mai avem și umorul simplu, dar care prinde, un conflict interior puternic. Iar misterul ce învăluie trecutul lui Kev – care are legătură, sau nu, cu Cam – dă un plus acțiunii cărții.

Rating: 4.5/5

 

Articol următor
Lasă un comentariu

7 comentarii

  1. Recenzie – „La miezul nopții vei fi a mea” de Lisa Kleypas | Make This Go On Forever
  2. Recenzie – „Iubește-mă în fiecare seară” de Lisa Kleypas | Make This Go On Forever
  3. Recenzie – „Până dimineața, căsătoriți” de Lisa Kleypas | Make This Go On Forever
  4. Recenzie – „Beatrix” de Lisa Kleypas | Writing with my heart
  5. Recenzie – „La miezul nopții vei fi a mea” de Lisa Kleypas | Writing with my heart
  6. Recenzie – „Iubește-mă în fiecare seară” de Lisa Kleypas | Writing with my heart
  7. Recenzie – „Până dimineața, căsătoriți” de Lisa Kleypas | Writing with my heart

Lasă un răspuns

