• Welcome


    Bun venit pe blogul meu. Aici puteți găsi povești scrise de mine, recenzii și câteva chestii care-mi trec mie prin cap. Oricine are ceva de spus, este liber să-și exprime opinia într-un comentariu (atât timp cât păstrează un limbaj civilizat).

    Contact yahoo:
    sashaivanov_blog@yahoo.com

  • Alătură-te altor 212 urmăritori

  • Like pe facebook

  • Arhiva

  • Povestile mele

Recenzie – „Până dimineața, căsătoriți” de Lisa Kleypas

 

Detalii despre carte

Autor: Lisa Kleypas
Titlu: Până dimineață, căsătoriți
Titlu în original: Married by morning
Serie: The Hathaways: La miezul nopții vei fi a mea, Iubește-mă în zori, Iubește-mă în fiecare seară, Până dimineață, căsătoriți, Beatrix
Traducator: Lucia Ostafi-Iliescu
Editura: Miron

Descriere:

El e tot ce vrea să evite… Timp de doi ani, Catherine Marks a fost guvernata surorilor Hathaway. Totul era plăcut, cu exceptia contelui Leo Hathaway, fratele mai mare al fetelor, un tip arogant şi distant. Cat cu greu şi-ar fi închipuit că certurile lor permanente ascund o puternică atracţie reciprocă, pînă într-o zi, cînd unul dintre conflicte se termină cu un sărut neaşteptat. El îi propune să se căsătorească.

Dar ea nu este ceea ce pare. Comportamentul respectabil al Catherinei ascunde un secret, care ameninţă să o distrugă cu desăvîrşire. Pericolul de care Cat încearcă să scape e gata să-I despartă pentru totdeauna – doar că doi îndrăgostiti hotărîţi pot găsi o cale de a alunga umbrele şi de a se supune dorinţelor lor…

 

Părerea mea:

Cred că aceasta este cartea mea preferată din serie (deși încă nu am citit-o pe ultima, Beatrix). Aceasta a fost prima carte din serie pe care am citit-o și abia după ce am început-o  mi-am dat seama că face parte dintr-o serie. Și este totodată singura carte pentru care mi-am încălcat propria regulă: indiferent dacă o serie este sau nu cu legătură, niciodată nu citesc cărțile altfel decât în ordine. Dar odată ce-am început cartea, n-am mai putut să renunț. Relația dintre Catherine și Leo este atât de scânteietoare încât a fost evident de la prima lor întâlnire, din cartea a doua. Atât în „Iubește-mă în zori”, cât și în „Iubește-mă în fiecare seară” am avut ocazia să vedem că Leo și Cat nu se suportă (sau cel puțin, asta susțin cei doi).

Acum, putem arunca o privire mai atentă gândurilor celor două personaje. Deja am aflat din a treia carte o parte din viața Catherinei, anume că ea este sora vitregă a lui Harry, soțul lui Poppy. Dar asta nu este tot ce ascunde Cat, trecutul ei este mult mai întunecat și complicat. Și de asemenea știm ce i s-a întâmplat lui Leo și cum era el imediat după ce a pierdut-o pe Laura, dar acum avem ocazia să pătrundem în mintea și în inima lui Leo și să aflăm cum s-a simțit el.

Relația dintre Leo și Cat este una complexă, la început chiar nu s-au înțeles ei prea bine, dar cu trecerea timpului, lucrurile se schimbă, iar interesul lui Leo pentru Cat este evident pentru toți ceilalți, mai puțin pentru Cat însăși. Din momentul în care împart primul lor sărut, lucrurile se schimbă și oricât ar vrea Cat, nu poate să nu se gândească la acel sărut și la care or fi fost motivele lui Leo.

Dar lucrurile nu sunt niciodată simple. Catherine nu-și permite să iubească din cauza experiențelor din trecut, iar Leo refuza să iubească din nou din cauza a ceea ce s-a întâmlat cu Laura. Sunteți curioși dacă cei doi își vor deschide inimile în cele din urmă și vreți să aflați cum se termină povestea lor? Vă invit să citiți „Până dimineața, căsătoriți”.

Rating: 5+/5

Articol anterior
Articol următor
Lasă un comentariu

10 comentarii

  1. Am inceput in ultima vreme sa citesc historical romance,mai ales Amanda Quick si cartiile Iubiri de poveste.Cartea este interesanta,poate o sa mi-o iau si eu.

    Răspunde
    • Eu mi-am inceput pasiunea pentru historical romance cu Mary Jo Putney. Dar si Amanda Quick scrie demential.
      Colecția Iubiri de poveste este destul de frumoasă. Încă n-am citit toate cărțile, deși le am. În fine, nu mi se par toate grozave, dar sunt cărți bune.

      Răspunde
      • Nici eu nu am prea multe din seria Iubiri de poveste doar vreo 6 dar am sa le cumpar din librarie inca vreo 4 care le ador.
        Ai dreptate nu toate sunt grozave dar merita citite.

  1. Recenzie – „La miezul nopții vei fi a mea” de Lisa Kleypas | Make This Go On Forever
  2. Recenzie – „Iubește-mă în zori” de Lisa Kleypas | Make This Go On Forever
  3. Recenzie – „Iubește-mă în fiecare seară” de Lisa Kleypas | Make This Go On Forever
  4. Recenzie – „Beatrix” de Lisa Kleypas | Writing with my heart
  5. Recenzie – „La miezul nopții vei fi a mea” de Lisa Kleypas | Writing with my heart
  6. Recenzie – „Iubește-mă în zori” de Lisa Kleypas | Writing with my heart
  7. Recenzie – „Iubește-mă în fiecare seară” de Lisa Kleypas | Writing with my heart

Lasă un răspuns

