• Welcome


    Bun venit pe blogul meu. Aici puteți găsi povești scrise de mine, recenzii și câteva chestii care-mi trec mie prin cap. Oricine are ceva de spus, este liber să-și exprime opinia într-un comentariu (atât timp cât păstrează un limbaj civilizat).

    Contact yahoo:
    sashaivanov_blog@yahoo.com

  • Alătură-te altor 213 urmăritori

  • Like pe facebook

  • Arhiva

  • Povestile mele

Selecția Națională Eurovision

Eurovisionul este unul din motivele pentru care mă bucur la trecerea dintre ani. Chiar îmi place acest concurs; mai apucăm să vedem și artiști din Europa, nu numai din SUA (sau care au succes în SUA). Niște voci minunate, un spectacol superb și emoții cu carul; acestea sunt doar câteva dintre lucrurile cu care vine la pachet Eurovisionul.

În caz că nu știați, pe 1 martie a fost Selecția Națională Eurovision, unde a fost ales concurentul care ne va reprezenta la Eurovision. Și pentru că sunt atât de bucuroasă pentru cine a fost ales, nu o să o mai lungesc cu multe vorbe. În 2014 la Copenhaga, vor reprezenta România Paula Seling și Ovi, cu piesa Miracle. Paula și Ovi ne-au reprezentat și în 2010 cu piesa Playing with fire și au ocupat poziția a 3-a în clasament. Să sperăm că și anul acesta vor obține cel puțin la fel ca în 2010. Mie una chiar îmi place Miracle și mă bucur că Paula și Ovi ne vor reprezenta.

Concursul Eurovision va avea loc pe datele de 6 mai (prima semifinală), 8 mai (a doua semifinală – unde vom fi și noi) și 10 mai (finala).

Celelalte piese care au intrat în finala Selecției Naționale au fost (click pentru a asculta piesa):

Ștefan Stan ft. Teddy K – Breathe

Naomy – Dacă tu iubești

Bere Gratis – Despre mine și ea

Silvia Dumitrescu – Fiorul iubirii

Șăl – Hardjock

Anca Florescu – Hearts Collide

Vizi Imre – Kind of Girl

Renée Santana & Mike Diamondz – Letting Go

Vaida – One more time

The dAdA – Unpredictable

The Zuralia Orchestra – You know

Dacă e să fiu sinceră, piesele din anul ăsta mi s-au părut slabe. Nici nu prea am avut din ce să-mi aleg preferata. Nu știu pe ce criterii s-a bazat selecția celor 12 piese, dar oricum nu mai e nimic de făcut acum.

Nu-mi rămâne decât să le urez succes Paulei și lui Ovi și să ocupe un loc cât mai sus în clasament. Nu că am avea noi șanse de câștig oricum.

Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

