• Welcome


    Bun venit pe blogul meu. Aici puteți găsi povești scrise de mine, recenzii și câteva chestii care-mi trec mie prin cap. Oricine are ceva de spus, este liber să-și exprime opinia într-un comentariu (atât timp cât păstrează un limbaj civilizat).

    Contact yahoo:
    sashaivanov_blog@yahoo.com

  • Alătură-te altor 213 urmăritori

  • Like pe facebook

  • Arhiva

  • Povestile mele

My bookcase is getting bigger (6)

Până acum postam la interval de două luni, dar de data asta se pare că au trecut 4 luni și jumătate. Și în timpul ăsta am tot adunat la cărți. Au fost reduceri pe site-uri de sărbători, a fost și târgul de carte în noiembrie, am mai și primit niște cărți și uite așa s-au adunat 66 de cărți.

Acum, iată cărțile pe care le-am adunat în ultimul timp:

Salvarea lumii și alte sporturi extreme (Maximum Ride #3) de James Patterson

Prețul sângelui (Cărțile sângelui #1) de Tanya Huff – chiar dacă știu că editura nu a mai publicat continuările, mi-a plăcut totuși serialul și am zis să citesc și cărțile. Și totuși, am găsit cartea cu 3 lei la standul editurii la Gaudeamus.

Alegerea (Alegerea #1) de Kiera Cass

Febra neagră (MacKayla Lane #1) de Karen Marie Moning

Amor la Paris de Juliette Sobanet

Uite așa arată fericirea de Jennifer E. Smith

Lola și băiatul de treabă din vecini (Anna și sărutul franțuzesc #2) de Stephanie Perkins

Te aștept de Jennifer L. Armentrout, semnată J. Lynn

Niciodată împreună? de J.A. Redmerski

Ce ne spunem când nu ne vorbim de Chris Simion

Fericirea mea ești tu (Fericirea începe azi #2) de Jamie McGuire

Fata dispărută de Gillian Flynn

Regatul umbrelor de Leigh Bardugo

Chemarea cucului de Robert Galbraith

Furtună solară de Åsa Larsson

Eroare judiciară de Anne Holt

Dincolo de limită de Pat Barker

Bloodlines (Bloodlines #1) de Richelle Mead

The Golden Lily (Bloodlines #2) de Richelle Mead

The Indigo Spell (Bloodlines #3) de Richelle Mead

The Fiery Heart (Bloodlines #4) de Richelle Mead

Gameboard of the Gods (Age of X #1) de Richelle Mead

După șapte ani… de Guillaume Musso

Roșu de rubin (Culorile dragostei #1) de Kirstin Gier

Albastru de safir (Culorile dragostei #2) de Kirstin Gier

Din colecția Cărți romantice împreună cu revista Libertatea pentru femei, mi-am luat:

Daruri periculoase de Mary Jo Putney

O alegere dificilă de Mary Jo Putney

Caruselul inimilor de Mary Jo Putney

Mătase și umbre (Mătase #1) de Mary Jo Putney

Mătase și secrete (Mătase #2) de Mary Jo Putney

Văluri de mătase (Mătase #3) de Mary Jo Putney

Săruturi furate de Mary Jo Putney & Jo Beverley

Îndrăznește să visezi (Trilogia Visului #1) de Nora Roberts

Păstrează-ți visul (Trilogia Visului #2) de Nora Roberts

Găsește-ți visul (Trilogia visului #3) de Nora Roberts

Cântecul de sirenă de Nora Roberts

Un sărut periculos de Amanda Quick

Secretele nopții de Amanda Quick

Din colecția Iubiri de poveste, împreună cu ziarul Libertatea.

Când dragostea așteaptă de Johanna Lindsey

Dragoste de probă de Victoria Alexander

Duelul sentimentelor de Victoria Alexander

Totul sau nimic de Stephanie Laurens

Mireasa prizonieră de Johanna Lindsey

Provocarea de Stephanie Laurens

Îngerul de argint de Johanna Lindsey

O soție potrivită pentru un marchiz de Sarah MacLean

În cele mai nebunești visuri de Christina Dodd

O iubită potrivită pentru un conte de Sarah MacLean

Promisiunea de Johanna Lindsey

Ispita de Christina Dodd

Prizonierul dorințelor mele de Johanna Lindsey

Lecții de seducție de Teresa Medeiros

Mireasa mea favorită de Christina Dodd

Un sărut de neuitat de Teresa Medeiros

Arta iubirii de Christina Dodd

Pasiune și prejudecată de Mary Balogh

Mai mult decât amantă de Mary Balogh

S.E.C.R.E.T. de L. Marie Adeline

Dacă m-aș asculta, m-aș înțelege de Jacques Salome

Otrăvurile Afroditei de M.J. Rose

Frica de Tess Gerritsen

Următoarele cărți le-am primit de la profesoara mea de engleză.

David Copperfield * de Charles Dickens

David Copperfield ** de Charles Dickens

Tinerețea lui Henri IV de Heinrich Mann

Împlinirea și sfârșitul lui Henri IV de Heinrich Mann

Viața lui Mihai Eminescu de G. Călinescu

Articol următor
Lasă un comentariu

7 comentarii

  1. Lectura placuta!!

    Răspunde
    • Mulțumesc :* Doar că acum nu știu de ce să mă apuc mai repede :)) Și mai îmi și împrumut întruna cărți de la bibliotecă.

      Răspunde
      • Cam asa e mereu,si eu desi am ce citi,imprumut cartii.
        Acuma am de citit vreo 6 cartii si desigur una e in engleza.

      • A si inca ceva,cat au costat cartiile Bloodlines de Richelle Mead?

      • 30 de lei (de pe Okian.ro).
        Ce cărți ai acum de citit? 🙂

      • Evernight ambele volume,Misterul din Caraibe,Hex Hall,Carrie,Alice in Zombieland.
        Asa de ieftine,trebuie sa fac rost de banii.

  2. Vai ce pofta mi-ai facut cu toata colectia ta de carti. Vreau si eu sa citesc cateva din bunatatile tale de acolo 😉

    Răspunde

Lasă un răspuns

