• Welcome


    Bun venit pe blogul meu. Aici puteți găsi povești scrise de mine, recenzii și câteva chestii care-mi trec mie prin cap. Oricine are ceva de spus, este liber să-și exprime opinia într-un comentariu (atât timp cât păstrează un limbaj civilizat).

    Contact yahoo:
    sashaivanov_blog@yahoo.com

  • Alătură-te altor 213 urmăritori

  • Like pe facebook

  • Arhiva

  • Povestile mele

Recenzie – „A Beautiful Idea” de Emily McKee

Detalii despre carte

Autor: Emily McKee
Titlu: A beautiful idea
Serie: Beautiful: A beautiful idea, A beautiful mess, A beautiful mistake, A beautiful struggle, A beautiful choice
Editura: Limitless Publishing LLC

Descriere:

Isabelle Clark mereu are idei, dar numai asta au fost.. până acum. Ea a crescut într-o lume plină de sărăcie și ură de la persoana care i-a dat naștere și a decis ca într-un final să-și facă ideile reale. După ce se mută la colegiu în primul an, dă peste Aventura de o noapte a Universității din Maryland. La propriu.

Maddox Mitchell este visul umed al fiecărei fete, toate în unul: cu mușchi, tatuat, cu piercing-uri, jucător de baseball. El credea că are o viață simplă: merge la școală, tatuează oamenii ziua, iar noaptea le oferă fetelor cele mai tari orgasme din viața lor.

Când află că Ajutorul Financiar nu acoperă în totalitate camera Isabellei, Maddox are o idee: Isabelle ar trebui să se mute cu el.
Din exterior toată lumea o vede pe Isabelle tăcută, ca un vierme de bibliotecă, iar pe Maddox ca un jucător, atât pe teren dar și în afara lui. Curând ei învață cine este cu adevărat celălalt. Oricum ar fi, cei doi sunt pe cale să realizeze că această idee a fost una frumoasă.

Părerea mea:

Gândurile mele în legătură cu această carte sunt foarte încurcate. Încă nu mă pot decide dacă mi-a plăcut sau dacă m-a enervat. Citind descrierea mi s-a părut o idee bună și mă așteptam să fie ceva grozav.

Ce m-a enervat pe mine cel mai mult la această carte a fost banalitatea stilului de scriere. Într-o perioadă obișnuiam să citesc fanficuri scrise de fete de 12-13 ani și erau cam la fel cum a fost începutul acestei cărți. În afara scenelor de sex, cartea asta putea fi scrisă de o fată de 13 ani fără probleme.

Isabelle ajunge la colegiu și își face imediat o prietenă, care se pare că i-a devenit cea mai bună prietenă. Îl cunoaște și pe Maddox, băiatul cel rău, și imediat se împrietenesc. Dar aici nu e vorba doar de prietenie, se pare că și dragostea apare. Și părerea mea e că a apărut prea repede. Adică nici nu se cunosc bine și se presupune că Maddox e deja îndrăgostit de Isabelle, iar el până acum era adeptul aventurilor de-o noapte. Părerea mea e că dacă ai construit un personaj într-un fel, ține-te de asta, adu-i îmbunătățiri, fă-l să evolueze, nu-l schimba peste noatpte.

Alt lucru care m-a mai deranjat a fost trecerea timpului. Aproape la fiecare capitol am dat de „peste trei luni”, „câteva săptămâni mai târziu” și altele de genul. Înțeleg că în viața reală lucrurile nu se petrec în trei zile și că-ți trebuie timp pentru ca lucrurile să evolueze, dar să treci de la o sărbătoare la alta, de la o vacanță la alta și să nu scrii nimic despre viața ei de colegiu, despre noul mediu, diferențele dintre atunci și acum, evoluția ei, schimbările care se produc în interiorul lui Isabelle, cum se simte ea ca o persoană independentă mi se pare cam sec. În carte mereu ea este în preajma lui Maddox și scenele în care nu este, sunt foarte scurte și puține.

Totuși, povestea lor este una frumoasă și chiar dacă autoarea a ales să se axeze doar pe povestea de dragoste a lui Isabelle și Maddox, a creat o poveste de dragoste drăguță. Și în plus este ceva în carte la care m-am așteptat să se întâmple, dar nu s-a mai întâmplat. Autoarea a evitat un clișeu și asta mi-a plăcut.

Cu toate acestea, nu știu dacă aș recomanda cartea asta. Adică sunt multe alte cărți de genul acesta, cu idei asemănătoare care sunt mult mai bune. Părerea mea e că puteți citit A beautiful Idea doar dacă nu aveți alte cărți ale acestui gen pe care să le citiți.

Rating: 3/5

 

 

 

 

 

 

 

Articol anterior
Articol următor
Lasă un comentariu

1 comentariu

  1. Foarte frumoasa recenzia!!Mi-a placut enorm!M-ai facut si curioasa in acelasi timp,ma omori cu zile,ca sa te citez.

    Răspunde

Lasă un răspuns

