• Welcome


    Bun venit pe blogul meu. Aici puteți găsi povești scrise de mine, recenzii și câteva chestii care-mi trec mie prin cap. Oricine are ceva de spus, este liber să-și exprime opinia într-un comentariu (atât timp cât păstrează un limbaj civilizat).

    Contact yahoo:
    sashaivanov_blog@yahoo.com

  • Alătură-te altor 212 urmăritori

  • Like pe facebook

  • Arhiva

  • Povestile mele

Vampirii din Morganville – serial

Ați citit seria Vampirii din Morganville? Eu le-am citit doar pe primele 8 care au fost publicate și la noi și mi-au plăcut foarte mult, Vampirii din Morganville este  seria YA fantasy pe care o recomand tuturor adolescenților. E frumoasă, are suspans, momente comice, personaje de care te atașezi foarte ușor și o acțiune care te prinde.

Anul trecut au început să se strângă bani pe o platformă online pentru a avea bugetul necesar ca să înceapă filmările. Și iată că s-au strâns și acum urmează să avem și serialul. Morganville: the series va avea premiera în vara lui 2014 pe Geek & Sundry.

Serialul va fi regizat de Blake Calhoun, iar din distribuție fac parte: Amber Benson(Amelie), Robert Picardo(Oliver), Lindsay Seidel(Claire), Ben Easter(Michael), Haileigh Todd(Eve), Jordan Farris(Shane).

Pentru ca această serie să fie un serial web (web series) s-au strâns în iulie 2013 pe Kickstarter aproape 82000 de dolari.

Rachel a spus: „Este un proces miunat prin care am trecut pentru a vedea Morganville venind la viață. Inițiativa Kickstarter a fost o cale pentru a implica cu adevărat cititorii în a face Morganville să devină realitate. Am fost extrem de norocoși să avem un asemenea răspuns și entuziasm din partea fanilor prin acest proces. Sunt încântată că Geek & Sundry va duce acum acest serial la un nivel următor.”

AICI găsiți sursa informațiilor acestei postări. Iar AICI găsiți site-ul oficial al serialului.

Acum cu serialul ăsta am încă un motiv pentru care abia aștept vara ❤ .

 

Articol următor
Lasă un comentariu

9 comentarii

  1. Ura,ura,vai ce bine,asta da veste,mi-a inseninat ziua.Multumesc pentru informatie!!

    Răspunde
    • Și eu m-am bucurat tare mult când am văzut. Deși nu sunt chiar mulțumită de toți actorii aleși (ca aspect), dar având în vedere că este o serie web, mă mulțumesc și cu atât. Mă bucur că ți-am înseninat ziua :*

      Răspunde
  2. Delia Naipeanu

     /  Iulie 14, 2014

    Dar cand se face mai exact? In vara lui 2014, dar cand?

    Răspunde
    • Am intrat pe IMDb și găsisem 2 iulie acum ceva timp, dar încă nu a apărut nimic. Presupun că o să fim anunțați cumva, Twitter, bloguri 🙂 Dacă aflu ceva sigur o să-ți spun 🙂

      Răspunde
  3. mimi

     /  Ianuarie 15, 2015

    dar serialul cum se gaseste ? doar pe youtube este dar de 8 , 11 minute…

    Răspunde
    • Păi asta este tot 🙂 Este o mini-serie web. Episoadele sunt de câteva minute.

      Răspunde
      • mimi

         /  Ianuarie 16, 2015

        ce porcarieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee .. da in afara de cele 6 episoade macar mai apar in continuare … si sa fie subtitrate totusi…

Lasă un răspuns

