• Welcome


    Bun venit pe blogul meu. Aici puteți găsi povești scrise de mine, recenzii și câteva chestii care-mi trec mie prin cap. Oricine are ceva de spus, este liber să-și exprime opinia într-un comentariu (atât timp cât păstrează un limbaj civilizat).

    Contact yahoo:
    sashaivanov_blog@yahoo.com

  • Alătură-te altor 212 urmăritori

  • Like pe facebook

  • Arhiva

  • Povestile mele

Allegiant – 2 părți

Mai țineți minte că acum ceva timp vă spuneam că avem și datele oficiale de lansare ale celorlalte 2 filme din serie (Insurgent și Allegiant) și totodată am făcut și o observație; mă bucuram că Allegiant va fi un singur film și nu va fi împărțit în 2 părți ca altele (Harry Potter, Twilight, The hunger games). Se pare că m-am bucurat prea repede pentru că producătorii s-au răzgândit și vom avea Allegiant part 1 și Allegiant part 2 – desigur, la diferență de 1 an între ele. Deci prima parte va apărea pe 18 martie 2016 și a doua parte va apărea pe 24 martie 2017.

Mda, ce pot să spun? Uraa! *sarcastică*. Nu înțeleg de ce împart cartea în 2 filme. De fapt, înțeleg. Vor mai mulți bani, așa că au găsit ei o soluție, dar pe mine una mă deranjează. Bine, încă n-am citit Allegiant, dar nu cred că este atât de încărcată încât să fie nevoie de 2 filme pentru a fi ecranizată.

În fine, va trebui să mă obișnuiesc cu ideea și să aștept filmele. Pentru că fie că-mi convine, fie că nu, tot le voi vedea când vor apărea în cinema.

Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

