• Welcome


    Bun venit pe blogul meu. Aici puteți găsi povești scrise de mine, recenzii și câteva chestii care-mi trec mie prin cap. Oricine are ceva de spus, este liber să-și exprime opinia într-un comentariu (atât timp cât păstrează un limbaj civilizat).

    Contact yahoo:
    sashaivanov_blog@yahoo.com

  • Alătură-te altor 212 urmăritori

  • Like pe facebook

  • Arhiva

  • Povestile mele

Noutăți la MTV Movie Awards 2014

Anul acesta la MTV Movie Awards am avut parte de niște surprize foarte plăcute. Eu m-aș fi uitat oricum, dar când au fost anunțate clipuri noi din 3 filme pe care le aștept anul acesta. În caz că nu știți deja, este vorba despre: The fault in our stars, X-Men: Days of future past și The amazing spiderman 2. De TFIOS și X-Men am mai pomenit în postările anterioare, dar acum vă spun că aștept și Spiderman. Un alt desen animat care mi-a plăcut foarte mult când eram copil și acum cu toate schimbările care au avut loc, sau cu lucrurile pe care le-au păstrat, eu tot aștept cu nerăbdare filmul.

Acum să nu o mai lungesc cu vorba, să vă arăt clipurile.

Chiar azi m-am apucat să citesc cartea și am văzut că scena asta este chiar în primul capitol. Și deși au schimbat-o puțin, tot mi se pare superbă și îmi place cum au făcut totul. Abia aștept filmul.

Mai trebuie să zic ceva? Adică acum aștept și mai nerăbdătoare filmul. Și secunda în care s-a oprit clipul mă înnebunește și mai mult.

Un singur cuvânt: awesome! Vreau filmul ăsta cât mai curând.

Deși clipurile astea au făcut așteptarea mai grea, eu tot mă bucur că am avut parte de ele. Și acum după ce-am văzut clipul din TFIOS m-am convins în sfârșit să citesc și eu cartea. După ce o voi termina, voi reveni cu o recenzie.

Voi ce ziceți de clipuri? Așteptați vreunul dintre cele 3 filme?

Articol anterior
Articol următor
Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

