• Welcome


    Bun venit pe blogul meu. Aici puteți găsi povești scrise de mine, recenzii și câteva chestii care-mi trec mie prin cap. Oricine are ceva de spus, este liber să-și exprime opinia într-un comentariu (atât timp cât păstrează un limbaj civilizat).

    Contact yahoo:
    sashaivanov_blog@yahoo.com

  • Alătură-te altor 213 urmăritori

  • Like pe facebook

  • Arhiva

  • Povestile mele

Paște fericit!

M-am gândit că ar fi cazul să vă urez și eu un Paște fericit! Nu pentru că așa se obișnuiește, ci pentru că vreau.

Pentru mine Paștele nu înseamnă iepurași, ouă vopsite, lumânări sau altele. Pentru mine înseamnă speranță. Speranța la iertare chiar și după ce am făcut atâta rău nouă și tuturor cele ce ne înconjoară. Înseamnă Iubirea Tatălui pentru noi. Paștele este cea mai puternică dovadă de iubire pe care ne-o putea arăta Dumnezeu. Prin sângele Fiului Său avem azi șansa la izbăvire.

Așa că de data asta aș vrea să vă urez un singur lucru: bucurați-vă și mulțumiți-I lui Dumnezeu și Fiului Său pentru acest sacrificiu imens, deoarece toate acestea au fost pentru noi.

Și atunci când spuneți „Hristos a Înviat!” să o spuneți din inimă și cu credință pentru că într-adevăr, HRISTOS A ÎNVIAT!

Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

