• Welcome


    Bun venit pe blogul meu. Aici puteți găsi povești scrise de mine, recenzii și câteva chestii care-mi trec mie prin cap. Oricine are ceva de spus, este liber să-și exprime opinia într-un comentariu (atât timp cât păstrează un limbaj civilizat).

    Contact yahoo:
    sashaivanov_blog@yahoo.com

  • Alătură-te altor 212 urmăritori

  • Like pe facebook

  • Arhiva

  • Povestile mele

Ziua internațională a cărților

 

23 Aprilie este ziua internațională a cărții și a drepturilor de autor.

Cărțile înseamnă foarte mult pentru mine și aș putea spune că reprezintă o parte din mine. Datorită poveșitlor și personajelor din cărți am învățat mai multe, mi-am găsit câteva modele, știu că trebuie să fiu mai atentă la ceea ce nu spun oamenii și să-i înțeleg, am învățat cât valorează cuvântul și cum un cuvânt poate face mai mult rău decât o palmă. Cărțile m-au făcut să nu mai mă simt singură, m-au făcut să râd, m-au făcut și să plâng, unele au reușit și să mă enerveze, mi-au trezit dorința de a lupta pentru ceea ce-mi doresc.

Dacă tot este ziua internațională a cărții, multe edituri și librării online au tot felul de oferte, care mai de care mai atractive pentru cititori. Așa că dacă aveți vreo carte pe care vreți să o cumpărați, puteți profita azi de reduceri. Pe Elefant aveți transport gratuit la orice comandă și foarte multe reduceri de 40-50% (chiar și mai mari), pe Libris aveți garantat o carte cadou la orice comandă și în funcție de valoarea comenzii puteți primii cadou până la 3 cărți – care sunt acelea, găsiți detalii pe site – dar sunt și alte reduceri de la diverse edituri – și să nu uităm de transportul gratuit la orice comandă -, pe Okian găsiți foarte multe cărți în engleză, aveți și pachete promoționale și transport gratuit la orice comandă, pe site-ul celor de la Leda/Corint găsiți titlurile anului 2014 cu 50% reducere, pe Litera găsiți reduceri de până la 62% și un voucher de 20 de lei valabil la orice comandă care depășește 90 de lei, la Nemira reducere de 50% la toate cărțile. Pe aceste site-uri am găsit eu oferte, poate mai sunt și alte editurii sau librării online, dacă vă interesează puteți căuta.

Editura Litera va organiza și un eveniment în această seară pentru a sărbători această zi și au de oferit 10000 de cărți și flori.

   Și anul trecut au organizat un astfel de eveniment, dar rezultatul a fost dezamăgitor. Oamenii nu au stat să răsfoiască cărțile să se plimbe printre ele, ci imediat cum au prins ocazia au dat năvală printre cărți și au luat câte au putut. Și sinceră să fiu, mă îndoiesc că voiau să le citească, ci doar să le vândă pe stradă sau pe site-uri. Să nu mai spun că acele cărți care au fost oferite de editura Litera erau întinse pe jos și la îmbulzeala care a fost mă îndoiesc că au scăpat cărțile necălcate în picioare.

Sper să nu fie la fel și anul acesta. Cei de la Litera au zis că s-au învățat minte de anul trecut și anul acesta va fi mai bine organizat. Asta rămâne de văzut.

O să postez diseară sau mâine care a fost rezultatul de anul acesta.

Pentru cei care stau în București și vreți să veniți, găsiți aici mai multe detalii.

O zi a cărții fericită și citiți măcar câteva pagini azi, ca să onorăm cărțile cum se cuvine 🙂

Articol anterior
Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

