• Welcome


    Bun venit pe blogul meu. Aici puteți găsi povești scrise de mine, recenzii și câteva chestii care-mi trec mie prin cap. Oricine are ceva de spus, este liber să-și exprime opinia într-un comentariu (atât timp cât păstrează un limbaj civilizat).

    Contact yahoo:
    sashaivanov_blog@yahoo.com

  • Alătură-te altor 212 urmăritori

  • Like pe facebook

  • Arhiva

  • Povestile mele

Trailer (4)

Trailerul a apărut săptămâna trecută și de atunci tot țin de mine să îl postz și pe blog și am tot amânat și uite așa au trecut zilele. Am postat mai la începutul anului recenzia cărții Dacă aș rămâne de Gayle Forman și v-am spus că mi-a plăcut foarte mult.

Când am văzut trailerul oficial al filmului mi-am adus aminte de sentimentele care m-au încercat când am citit cartea, chiar am și vărsat câteva lacrimi.

Ce ziceți?

Eu una abia aștept filmul și chiar cred că actorii vor face o treabă bună, cel puțin din trailer mi-au lăsat impresia asta.

Lasă un comentariu

1 comentariu

  1. Vai,vai nu mai pot astepta…….

    Răspunde

Lasă un răspuns

