• Welcome


    Bun venit pe blogul meu. Aici puteți găsi povești scrise de mine, recenzii și câteva chestii care-mi trec mie prin cap. Oricine are ceva de spus, este liber să-și exprime opinia într-un comentariu (atât timp cât păstrează un limbaj civilizat).

    Contact yahoo:
    sashaivanov_blog@yahoo.com

  • Alătură-te altor 213 urmăritori

  • Like pe facebook

  • Arhiva

  • Povestile mele

A song to remember (10)

Cred că următoarea melodie este cunoscută de marea majoritate, dar poate că interpreții diferă. În fine, din câte știu, Akon rămâne mereu, doar featuringul se schimbă. Dintre toate îmi place cel mai mult cea cu Dulce Maria pentru că era o perioadă în care eram fană RBD și atunci am descoperit melodia asta și mi-a plăcut foarte mult, am ascultat-o zile întregi fără să mă plictisesc de ea, iar acum după atâția ani când îi dau play mă simt în „tinerețea” mea.

O știți? Vă place?

Articol anterior
Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

