• Welcome


    Bun venit pe blogul meu. Aici puteți găsi povești scrise de mine, recenzii și câteva chestii care-mi trec mie prin cap. Oricine are ceva de spus, este liber să-și exprime opinia într-un comentariu (atât timp cât păstrează un limbaj civilizat).

    Contact yahoo:
    sashaivanov_blog@yahoo.com

  • Alătură-te altor 212 urmăritori

  • Like pe facebook

  • Arhiva

  • Povestile mele

Wanna read (1)

Mă gândesc de ceva timp să fac o nouă rubrică și am tot întors ideea pe toate părțile până când am luat decizia finală. În cadrul acestei rubrici vă voi prezenta cărți pe care le găsesc pe Goodreads și vreau să le citesc.

O să încep cu o carte de Penelope Douglas, o autoare care m-a cucerit cu romanul ei Bully și chiar îmi doresc să citesc și alte cărți de-ale ei. Cartea se numește Corrupt și va apărea în primăvara lui 2015.

Mi s-a spus că visele sunt dorințele inimilor noastre. Oricum, coșmarurile mele au devenit obsesia mea.

Numele lui este Michael Crist.

Fratele mai mare al iubitului meu este ca acel film de groză la care te uiți printre degetele mâinii. Este chipeș, puternic și complet înfricoșător. Starul echipei de baschet a colegiului său și acum profesionist este mai preocupat de murdăria de pe încălțările lui decât de mine.

Dar eu l-am observat.

L-am văzut. L-am auzit. Lucrurile pe care le-a făcut și faptele pe care le-a făcut… Timp de ani întregi mi-am ros unghiile incapabilă să privesc în altă parte.

Acum am absolvit liceul și m-am dus la colegiu, dar nu m-am oprit din a-l observa pe Michael. Este rău și mizeria pe care am văzut-o nu este ceva care să-mi mai rămână în minte.

Pentru că în sfârșit m-a observat.

Numele ei este Erika Fane, dar toți îi spun Rika.

Iubita fratelui meu a crescut pe lângă casa mea și mereu este la masa noastră mereu. Se uită în joc când mă intru în cameră și încremenește când sunt aproape de ea. Mereu pot să simt frica cum se rostogolește din ea și chiar dacă nu am avut trupul ei, știu că am mintea ei. Asta-i tot ceea ce vreau oricum.

Până când fratele meu pleacă în armată și o găsesc pe Rika singură la colegiu.

În orașul meu.

Neprotejată.

Oportunitatea este prea bună ca să fie adevărată la fel și sincronizarea. Pentru că, vedeți voi, acum trei ani ea i-a băgat la închisoare pe câțiva dintre prietenii mei și acum ei au ieșit.

Am așteptat. Am fost răbdători. Și acum absolut fiecare coșmar al ei este pe cale să devină realitate.

(Traducerea este făcută de mine. Dacă o preluați, vă rog să precizați sursa)

Ce ziceți? V-a stârnit interesul? Eu știu sigur că voi citi cartea asta când va apărea și chiar mi-aș dori să apară și la noi. Îmi pun toată încrederea în Penelope că va reuși să creeze o capodoperă.

Articol următor
Lasă un comentariu

2 comentarii

  1. Pe mine m.ai facut curioasa<3

    Răspunde
    • Dacă vrei să citești o altă carte grozavă de-a Penelopei, îți recomand Bully. Pentru mine e una dintre cele mai bune cărți citite anul ăsta.

      Răspunde

Lasă un răspuns

