• Welcome


    Bun venit pe blogul meu. Aici puteți găsi povești scrise de mine, recenzii și câteva chestii care-mi trec mie prin cap. Oricine are ceva de spus, este liber să-și exprime opinia într-un comentariu (atât timp cât păstrează un limbaj civilizat).

    Contact yahoo:
    sashaivanov_blog@yahoo.com

  • Alătură-te altor 212 urmăritori

  • Like pe facebook

  • Arhiva

  • Povestile mele

My bookcase is getting bigger (7)

Am revenit iar la obiceiul meu de a posta odată la 2 luni în cadrul acestei rubrici. Lunile martie și aprilie au fost destul de pline și biblioteca mea a primit cu bucurie alte 40 de cărți.

Ca de obicei încep cu poza de grup:

Fete strălucitoare de Lauren Beukes – cartea am câștigat-o la un concurs pe pagina de facebook a blogului Cărți cu colți. Mulțumesc frumos!

Nopți de patimă (Frăția Pumnalului Negru #1) de J. R. Ward – am găsit-o la târgul de carte Kilipirim cu numai 10 lei și din moment ce o voiam de foarte mult timp n-am rezistat tentației. Este chiar o carte grozavă și sper că Leda va publica și următoarele volume din serie.

Tronul de Cleștar (Tronul de Cleștar #1) de Sarah J. Maas

*yay! acum am toate cărțile de la Epica ❤ *

Nume de cod: Verity de Elizabeth Wein

Iubire de Katie Cotugno

Mă pierd în tine de Jasinda Wilder

Printre tonuri cenușii de Ruta Sepetys

Pe strada Londra (Pe strada Dublin #2) de Samantha Young

De ce oamenii deștepți fac greșeli prostești de Madeleine L. Van Hecke

Imperfecți, liberi și fericiți de Christophe André

Cum să te iubești pe tine de François Lelord & Christophe André

Obiecte ascuțite de Gillian Flynn

Din colecția Cărți romantice mi-am luat:

Dorința de Amanda Quick – cartea asta am cumpărat-o de la un anticariat pentru că era singura din cărțile Amandei Quick apărute împreună cu Libertatea pentru femei pe care nu o aveam. O citisem de la o prietenă și mi se părea prea frumoasă să nu fie și la mine în bibliotecă.

Logodnică de împrumut de Amanda Quick

Atracție periculoasă de Amanda Quick

Otrava perfectă de Amanda Quick

Magia destinului (Trilogia verilor O’Dwyer #1) de Nora Roberts – cartea aceasta am primit-o cadou de la cei de la editura Litera la evenimentul Primăvara lecturilor romantice, un gest foarte drăguț din partea lor

Magia umbrei (Trilogia verilor O’Dwyer #2) de Nora Roberts

Atingerea dragostei (Vieți împlinite #2) de Eloisa James

Jocul dragostei de Eloisa James

Strada Charles 44 – Adresa iubirii de Danielle Steel

Regele furtunilor de Amanda Scott

Aroma pasiunii de Margot Berwin

Tunete și trandafiri (Fallen Angels #1) de Mary Jo Putney – dacă încă nu ați cumpărat-o, grăbiți-vă de o luați. Se găsește la chioșcurile de ziare împreună cu revista Libertatea pentru femei. Costă numai 10 lei și vă veți bucura de o poveste extraordinară.

Acestea două le am de la evenimentul Noaptea cărților deschise

Din colecția Povești adevărate scrise de niște femei simple, nu autoare celebre, am luat cartea Inimă de femeie. Aceasta este cartea care era călcată în picioare cu nesimțire de cei care se îmbulzeau să ia cât mai multe cărți.

Și din colecția Cărți Romantice am apucat să iau o carte pe care nu o aveam Puterea dragostei de Barbara Taylor Bradford

Din colecția Iubiri de poveste mi-am luat:

Cum să cucerești un Diavol de Vicky Dreiling

Plăceri vinovate de Elizabeth Hoyt

O pasiune imposibilă de Elizabeth Hoyt

A doua șansă la dragoste de Elizabeth Thoronton

Frumoasa trădătoare de Elizabeth Thoronton

Suflete pereche de Christina Dodd

Un târg potrivit pentru un duce de Sarah MacLean

Tentația fructului oprit de Cara Elliott

Flăcări și gheață de Johanna Lindsey

Din noua colecție Romantic Suspans distribuită tot împreună cu ziarul Libertatea în parteneriat cu editura Litera mi-am luat:

Dezvăluiri imposibile de J. D. Robb/Nora Roberts

Vorbe dulci de Julie Garwood

De la un prieten am primit O mie și una de nopți, volumul 1.

Iar de la profesoara mea de engleză am primit:

Strălucirea și suferințele curtezanelor de Honoré de Balzac

Și operele lui W. ShakespeareAntologie bilingvă

Acestea sunt toate cărțile pe care le-am strâns în 2 luni. Data viitoare când voi posta în cadrul acestei rubrici va fi când voi reuși să mai iau încă 23 de cărți și astfel voi ajunge la numărul de 500.  Nu știu dacă biblioteca mea este mică sau mare, dar tot ce contează este că e a mea ❤ .

Articol anterior
Lasă un comentariu

4 comentarii

  1. Wow ce de cartii!!!Lectura placuta!

    Răspunde
  2. Felicitaaari, achizitii serioase ❤ tine.o tot asa:*

    Răspunde

Lasă un răspuns

