• Welcome


    Bun venit pe blogul meu. Aici puteți găsi povești scrise de mine, recenzii și câteva chestii care-mi trec mie prin cap. Oricine are ceva de spus, este liber să-și exprime opinia într-un comentariu (atât timp cât păstrează un limbaj civilizat).

    Contact yahoo:
    sashaivanov_blog@yahoo.com

  • Alătură-te altor 212 urmăritori

  • Like pe facebook

  • Arhiva

  • Povestile mele

O carte cadou

Colecția Cărți romantice distribuită săptămânal împreună cu revista Libertatea pentru femei aniversează 3 ani de când ne aduc în bibliotecile și în inimile noastre niște povești încântătoare care ne deschid poartă către diferite universuri literare și care ne ajută să ne mai eliberăm de stresul de zi cu zi. Pentru a sărbători această minunată aniversare, editura a hotărât să ofere cadou tuturor cititoarelor de cărți romantice o carte. Primul volum al cărții Legături primejdioase de Nora Roberts se găsește la chioșcurile de ziare în perioada 9-15 mai și costă numai 1,5 lei (adică prețul revistei) în loc de 10 lei cât costă de obicei revista + cartea.

În caz că nu ați mai citit nicio carte de Nora Roberts (sau J.D. Robb), iar acest nume nu v-a convins din prima să cumpărați cartea, vă voi lăsa și descrierea cărții pentru a vă convinge să o cumpărați.

Lila Emerson își câștigă traiul având grijă de case pe timpul cât proprietarii lor bogaţi sunt plecați. Existența ei cunoaște însă o turnură dramatică în momentul în care asistă la o posibilă crimă, urmată de sinucidere.

Pictorul Ahston Archer știe că fermecătorul și impulsivul său frate nu și-ar fi putut ucide iubita și nici nu și-ar fi curmat zilele. Speranța lui de a descoperi adevărul stă în Lila, singurul martor ocular al tragediei. Chiar și în acele clipe de durere, Ash nu-și dorește nimic mai mult decât să o picteze pe femeia ai cărei ochi negri şi profunzi par să conțină rezerve nesfârșite de putere și o pasiune arzătoare.

Din Manhattan până în Toscana, investigația îi duce pe cei doi într-un cerc al elitelor în care antichitățile sunt cumpărate, vândute, jucate la cărți și furate, o lume în care ești ceea ce posezi, iar obiectul dorinței se poate transforma într-o obsesie fatală.

Cartea a apărut de curând (aprilie 2014) în străinătate, deci nu există nicio șansă ca această carte să fi apărut în urmă cu mai mult timp sub un alt titlu în România.

Lasă un comentariu

4 comentarii

  1. Am cumparat-o,am auzit de la matusa mea,care a citit-o ca este foarte interesanta,m-a facut tare curioasa in legatura cu cartea!

    Răspunde
    • Eu nu m-am apucat s-o citesc pentru că știam că nu voi putea să citesc volumul 2 foarte curând, așa că mai bine o citesc liniștită după sesiune și-i acord timpul și atenția care i se cuvin 🙂 Deși e greu să nu o citesc, pentru că am auzit destule păreri bune.

      Răspunde
      • O,succes la sesiuni,da si eu astept a doua parte,mai am de citit din Arhon,inainte sa ma apuc de ea.

      • Mulțumesc :* Eu mă pregătesc acum pentru utlima pe care o voi citi 😦 După, pauză până în iulie. Dacă mă întrebi pe mine, asta-i o adevărată tortură. Totuși, tare mi-e că-mi voi încălca jurământul la un moment dat :))

Lasă un răspuns

