• Welcome


    Bun venit pe blogul meu. Aici puteți găsi povești scrise de mine, recenzii și câteva chestii care-mi trec mie prin cap. Oricine are ceva de spus, este liber să-și exprime opinia într-un comentariu (atât timp cât păstrează un limbaj civilizat).

    Contact yahoo:
    sashaivanov_blog@yahoo.com

  • Alătură-te altor 212 urmăritori

  • Like pe facebook

  • Arhiva

  • Povestile mele

Delirium – în curând la Nemira

Poate ați aflat deja, dar în cază că nu știați, aflați acum. În curând va apărea și la noi Delirium de Lauren Oliver la editura Nemira. Inițial trebuia să apară la editura Litera, dar se pare că au renunțat la drepturi, așa că din iunie vom putea să citim această carte în română.

Nouăzeci și cinci de zile, și apoi voi fi în siguranță. Mă întreb dacă procedura va fi dureroasă. Vreau să termin cu asta. Este greu să fiu răbdătoare. Este greu să nu-mi fie frică cât timp sunt nevindecată, deși până acum nu m-a atins delirul. Totuși, mă îngrijorează. Ei spun că în zilele de demult iubirea îi conducea pe oameni la nebunie. Cel mai mortal dintre toate lucrurile mortale: vă ucide pe amândoi când o ai și când nu.

Se spune că leacul iubirii mă va face fericită pe veci.
Și întotdeauna am crezut asta.
Până acum.
Acum totul s-a schimbat.
Acum aș prefera să mă infectez cu iubire fie și numai o fractiune de secundă decât să trăiesc o sută de ani în minciuna.

„O poveste care aleargă cu viteză și o ia în altă direcție la fiecare pagină, cu personaje care mă duc de la afecțiune la frustrare, de la furie la compasiune. O carte pe care o devorezi imediat.“
Jay Asher

Lasă un comentariu

4 comentarii

  1. Vai deja astept sa o citesc!!

    Răspunde
    • Și eu ❤ Din păcate nu am urmărit viteza de publicare a celor de la Nemira, dar sper că nu va trebui să așteptăm mult după celelalte două volume.

      Răspunde
      • Da,eu cred ca Nemira le va scoate daca nu anul asta poate la anul,sau de sarbatori,ori la vreun festival de carte,mai refer la celelalte volume.Am obervat ca se misca destul de bine cu tradusul.

      • Atunci e bine. Dacă nu ne fac să așteptăm ani de zile între volume, e perfect 😀 Poate avem noroc și în toamnă-iarnă aduc la noi și volumul 2 😀

Lasă un răspuns

