• Welcome


    Bun venit pe blogul meu. Aici puteți găsi povești scrise de mine, recenzii și câteva chestii care-mi trec mie prin cap. Oricine are ceva de spus, este liber să-și exprime opinia într-un comentariu (atât timp cât păstrează un limbaj civilizat).

    Contact yahoo:
    sashaivanov_blog@yahoo.com

  • Alătură-te altor 213 urmăritori

  • Like pe facebook

  • Arhiva

  • Povestile mele

Mi-e frică să citesc

Da, ați citit bine titlul. Încă iubesc cărțile, dar câteodată mi-e frică să citesc. Mă refer atunci când aud numai și numai lucruri bune despre o carte, mi-e frică să o mai citesc că poate voi fi dezamăgită de ea. Sau și mai rău, când găsesc și un spoiler major, chiar nu mai îmi vine să o citesc, pentru că așteptările mele sunt foarte, foarte mari (din moment ce-am citit numai păreri bune) și mai dispare și elementul surpriză, așa că șansele ca acea carte să mă fascineze sunt și mai mici.

Mi s-a întâmplat asta deja cu câteva cărți (nu foarte multe, ce-i drept, dar tot sunt câteva), iar acum mi-e frică să nu se întâmple la fel și cu Sub aceeași stea. Am citit un capitol și după nu am mai putut să citesc pentru că m-am tot gândit „știu ce o să se întâmple” sau „dacă e ceva în neregulă cu mine și mie nu o să-mi placă în ciuda faptului că e atât de lăudată?”.

Acum, nu știu ce să zic, poate faptul că a fost atât de lăudată nu m-ar fi deranjat atât de mult și aș fi citit-o mai repede, dar când am găsit acel imens spoiler pe un blog, am început să mă tem. Cunoscând acel spoiler, știu că e posibil să nu-mi placă cartea, deci temerile mele sunt și mai mari. Sau, aș putea să am reacția opusă. Cartea să aibă un efect puternic asupra mea și chiar să simt tot ce spun ceilalți.

Așa că în mintea mea este o adevărată încurcătură care momentan mă împiedică să citesc Sub aceeași stea. Sper totuși să trec repede de blocajul ăsta pentru că în curând va apărea filmul și din moment ce am regula de aur „cartea înaintea filmului” și sesiunea se apropie și ea, ceasul meu pentru citit începe să ticăie.

Care este scopul acestei postări, vă întrebați? Ei bine, nici eu n-am știut inițial, am crezut că vreau doar să-mi spun și eu of-ul undeva, dar abia când am început să scriu și am ajuns aproape de sfârșit mi-am dat seama că am vrut să spun: încercați să nu dați spoilere. Sau eventual anunțați înainte, pentru că s-ar putea să stricați cuiva plăcerea de lectură, de vizionare a unui film sau a unui episod recent apărut. Se poate să vă spuneți impresiile și fără să dați spoilere 🙂

Articol următor
Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

