• Welcome


    Bun venit pe blogul meu. Aici puteți găsi povești scrise de mine, recenzii și câteva chestii care-mi trec mie prin cap. Oricine are ceva de spus, este liber să-și exprime opinia într-un comentariu (atât timp cât păstrează un limbaj civilizat).

    Contact yahoo:
    sashaivanov_blog@yahoo.com

  • Alătură-te altor 213 urmăritori

  • Like pe facebook

  • Arhiva

  • Povestile mele

„Stăpânul inelelor” împreună cu ziarul Libertatea

*îmi cer scuze pentru calitatea imaginii, dar camera telefonului meu se pare că nu poate mai mult*

Toată lumea a auzit de Stăpânul inelelor. În caz că vă era dor de această poveste, editura RAO împreună cu ziarul Libertatea ne aduc în bibliotecă această minunată serie de cărți, la un preț special.

Ziarul împreună cu o carte va costa numai 14,99 lei.

În fiecare marți va apărea câte un volum al colecției:

  • 20 mai – Frăția inelului (Stăpânul inelelor #1) de J. R. R. Tolkien
  • 27 mai – Cele două turnuri (Stăpânul inelelor #2) de J. R. R. Tolkien
  • 3 iunie – Întoarcerea regelui (Stăpânul inelelor #3) de J. R. R. Tolkien
  • 10 iunie – Silmarillion de J. R. R. Tolkien

Lasă un comentariu

1 comentariu

  1. Ei asa am si eu sansa sa mi le cumpar!

    Răspunde

Lasă un răspuns

