• Welcome


    Bun venit pe blogul meu. Aici puteți găsi povești scrise de mine, recenzii și câteva chestii care-mi trec mie prin cap. Oricine are ceva de spus, este liber să-și exprime opinia într-un comentariu (atât timp cât păstrează un limbaj civilizat).

    Contact yahoo:
    sashaivanov_blog@yahoo.com

  • Alătură-te altor 213 urmăritori

  • Like pe facebook

  • Arhiva

  • Povestile mele

Vând cărți

Hai c-am ajuns s-o fac și pe asta. Mi se rupe sufletul să le dau din bibliotecă, dar având în vedere că nu cred că le voi citi, sau nu le am în dublu exemplar, nu are rost să le țin în bibliotecă degeaba.

Vând următoarele cărți/serii:

Jocul minciunii #1-3 – 45 lei

Lună plină + A doua lună plină – 30 lei

Salvarea lumii și alte sporturi extreme (Maximum Ride #3) – 20 lei

La jumătatea drumului spre mormânt – 15 lei

Eu sunt numărul patru + Puterea celor șase – 40 lei

Acesta este prețul final, la care se adaugă costul de transport prin poșta română 10 lei. Pentru cei din București pot să fac predare personală.

Contact: sashaivanov_blog@yahoo.com

Lasă un comentariu

4 comentarii

  1. Buna!
    Schimburi faci?

    Răspunde
    • Bună 🙂 Da, fac și schimburi. Dar nu mai am disponibil decât Jocul mincunii 1-3 și Lună plină 1-2.
      Ce cărți ai de dat la schimb?

      Răspunde
      • 1.Generala,vol.1:Cei mai naspa ani din viata mea-James Petterson
        2.Mireasa Hotomana-Margaret Atwood
        3.Pe jumatate moarta-Kim Harrison
        4.Moarta si inviata-Kim Harrison
        5.Sarutul din umbra-Laurell K. Hamilton
        6.Primele 3 volume din Cronica ilustrata a omenirii
        7.Evernight ,vol. 1 si 2 -Claudia Gray
        8.Iubitul Virtual-Kate Brian
        9.Fetele Gallagher, vol.2-Ally Carter
        10.Vapaia-Henri De Regnier

      • Uff 😦 Am majoritatea cărților din lista ta, iar de celelalte nu sunt interesată 😦
        Mă interesează: Revelația și Împlinirea de Sylvia Day, Night school de C.J. Daugherty, Frumoșii de Scott Westerfield, Trezită în zori de zi de C.C. Hunter, Când ești vrăjitoare.. și Rămâi veșnic vrăjitoare de Carolyn Maccullough, Delirium de Lauren Oliver, Infernul lui Gabriel de Sylvain Reynard, Zi după zi de David Levithan, Roșu ca sângele de Salla Simukka, Jumătatea rea de Sally Green, Slam de Colleen Hoover, Intimidare de Penelope Douglas, The Bone Season de Samantha Shannon, Ultima vrăjitoare din Transilvania și Mathias de Anna Vary.

Lasă un răspuns

