• Welcome


    Bun venit pe blogul meu. Aici puteți găsi povești scrise de mine, recenzii și câteva chestii care-mi trec mie prin cap. Oricine are ceva de spus, este liber să-și exprime opinia într-un comentariu (atât timp cât păstrează un limbaj civilizat).

    Contact yahoo:
    sashaivanov_blog@yahoo.com

  • Alătură-te altor 213 urmăritori

  • Like pe facebook

  • Arhiva

  • Povestile mele

Șiii… am revenit!

Oficial sunt ”back in business”. Voi reîncepe să scriu pe blog, o să încerc să fac câte o postare pe zi (poate chiar mai multe), să pun la punct niște recenzii ale unor cărți pe care le-am citit – n-am putut să stau chiar fără să citesc, oricât am încercat. Oricum, am dat de niște cărți geniale pe care abia aștept să le împărtășesc cu voi. Și în tot timpul ăsta de când nu am mai postat, s-a întâmplat ceva superb! O să vă spun ceva mai încolo, într-o altă postare, dedicată special pentru asta.

În fine, acum că am terminat cu sesiunea (deși curând o să încep practica) o să am mai mult timp pentru voi și plănuiesc să fac ceva nou cu blogul – în fine, nu-i schimbare majoră, dar că neavând prea mult timp la dispoziție, nu am putut să explorez și să văd cum fac (mda, n-ați înțeles nimic, nu? nu mă mir).

Și chiar dacă eu am terminat și acum sunt un om liber, știu că sunt unii pentru care greul chiar acum începe: BAC, examene, admiteri, etc. Succes tuturor și sper să reușiți în tot ce v-ați propus. Și dacă se întâmplă ceva ce nu vă convine, nu disperați, tot răul spre bine. Oricare ar fi examenul pe care-l susțineți, gândiți-vă că reprezintă o altă etapă în viață de care trebuie să treceți , indiferent că vreți sau nu.

Succes tuturor și o vacanță plăcută pentru cei care au terminat.

Ne citim curând 🙂

Articol următor
Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

