• Welcome


    Bun venit pe blogul meu. Aici puteți găsi povești scrise de mine, recenzii și câteva chestii care-mi trec mie prin cap. Oricine are ceva de spus, este liber să-și exprime opinia într-un comentariu (atât timp cât păstrează un limbaj civilizat).

    Contact yahoo:
    sashaivanov_blog@yahoo.com

  • Alătură-te altor 213 urmăritori

  • Like pe facebook

  • Arhiva

  • Povestile mele

My bookcase is getting bigger (8)

Zac pozele astea la mine în calculator de mai bine de o lună. Am tot zis că o să postez azi, mâine, poimâine.. și uite așa a trecut o lună și vreo săptămână jumate și eu n-am postat nimic. De când am făcut pozele cu noile mele achiziții (dar nu le-am postat), am strâns destul de multe alte cărți și presupun că noua postare în cadrul rubricii My bookcase is getting bigger nu va întârzia (la fel de mult) să apară – deși, fiind vorba de mine, niciodată nu este nimic sigur. În fine, cred că v-am plictisit de mult cu pălăvrăgelile mele, așa că mai bine încep să pun pozele.

Ca de fiecare dată voi începe cu poza de grup:

Orașul Îngerilor Căzuți (Instrumente Mortale #4) de Cassandra Clare

Cincizeci de umbre descătușate (Cincizeci de umbre #3)
de E.L. James – acum că am pus și eu mâna în sfârșit pe toate cele trei volume am reușt să citesc trilogia și am înțeles de ce se spun atât de multe lucruri despre ea și de ce e atât de discutată. Sper ca în curând să reușesc să scriu și niște recenzii ca să vă spun părerea mea despre cărți.

Enders (Starters și Enders #2) de Lissa Price

De 10 ori Katherine de John Green

Căutând-o pe Alaska de John Green

Încercările Focului (Captiv în Labirint #2) de James Dashner

Verde de smarald (Culorile Dragostei #3) de Kirstin Gier

Ancheta de Lee Child – cartea asta am primit-o de la editura Litera când mi-am făcut un Bookselfie, încă n-am apucat s-o citesc, dar o voi face curând și voi scrie și o recenzie

Legături primejdioase, vol 1 de Nora Roberts

Legături primejdioase, vol 2 de Nora Roberts

Dalia albastră, vol 1 de Nora Roberts

Până la sfârșitul veacurilor de Danielle Steel – cartea am primit-o de la editura Litera când am participat la evenimentul Vara cititoarelor romantice (Bookfest)

O iubire neconvențională de Amanda Quick

Nouă reguli de nesocotit de Sarah MacLean

Aleasa prințului de Christina Dodd

O noapte compromițătoare de Teresa Medeiros

Cum să alegi soțul potrivit de Victoria Alexander

Mireasa și bestia de Teresa Medeiros

Scandalul poartă satin de Loretta Chase

Un altfel de Făt-Frumos de Julie Garwood

Moștenire cu obligații de Julie Garwood

Dovada perfectă de Sandra Brown

Prins în capcană de J. D. Robb

Lupta celor nouă (Eu sunt numărul patru #3) de Pittacus Lore

Hotel Transilvania de Chelsea Quinn Yarbro

Miss Peregrine de Ransom Riggs

Darul lui Jonas de Lois Lowry – dacă tot urmează să apară filmul (The Giver), măcar să citesc și eu cartea înainte 😀

Julieta de Anne Fortier

Poți să ții un secret? de Sophie Kinsella

Asasinul englez de Daniel Silva

Jane Eyre de Charlotte Bronte

Marele Gatsby de Francis Scott Fitzgerald

Nu sunt amanta nimănui de Mary Balogh

Și la sfârșit am păstrat ceva foarte special pentru mine. Cartea aceasta am primit-o de la autoare pentru a-i face o recenzie. Este prima carte pe care o primesc pentru motivul acesta și de aceea va avea un loc special în biblioteca și-n inima mea. După cum puteți vedea, este vorba de Ultimul avanpost de Lavinia Călina, căreia îi mulțumesc din inimă. Săptămâna trecută am terminat de citit cartea și am fost plăcut surprinsă și promit că zilele acestea voi finaliza recenzia și o voi posta.

Acestea sunt toate cărțile pe care le-am cumpărat/primit, în ultimul timp. Voi pe ce cărți ați mai pus mâna?

Articol anterior
Lasă un comentariu

3 comentarii

  1. Pe acestea le-am achiziționat:
    Henri Michaux – Un barbar în Asia
    Katarine McMahon – Fiica alchimistului
    Florence Barclay – Mătăniile (am impresia ca am citit-o foarte demult, dar nu mai țin minte acțiunea, așa că mi-am cumpărat-o)
    Katie Cotugno – Iubire
    Colleen McCullough – Pasărea spin (Vol I și II)

    Pe acestea le-am primit de la Ninulescu (http://ninulescu.wordpress.com/):
    James Bradley – Hoțul de trupuri
    Marc Levy – Hoțul de umbre
    Kjell Ola Dahl – al patrulea…
    Marc Levy – Și dacă e adevărat
    Marc Levy – În altă viață
    (ultimele două le-am citit deja anul trecut)

    Răspunde
    • Văd pe aici ceva ce-mi face cu ochiul 🙂 Să-mi spui și mie cum sunt cele ale lui Marc Levy pentru că a început să-mi cam placă.
      Spor la citit 🙂

      Răspunde
      • Pentru mine, Marc Levy a fost o senzație. Încă de acum 3 ani de când mi-a împrumutat o prietenă una dintre cărțile lui. De atunci am citit mai multe dintre ele și mi-au plăcut toate.

        În concediul acesta nu am avut timp să citesc decât patru cărți. Restul activităților mi-au ocupat timpul într-un mod foarte plăcut.

Lasă un răspuns

