• Welcome


    Bun venit pe blogul meu. Aici puteți găsi povești scrise de mine, recenzii și câteva chestii care-mi trec mie prin cap. Oricine are ceva de spus, este liber să-și exprime opinia într-un comentariu (atât timp cât păstrează un limbaj civilizat).

    Contact yahoo:
    sashaivanov_blog@yahoo.com

  • Alătură-te altor 212 urmăritori

  • Like pe facebook

  • Arhiva

  • Povestile mele

Tag: Summer in a bag of Books

Am văzut acest tag pe blogul The Sagittarius Books și mi s-a părut destul de interesant. Și așa că l-am făcut și eu.

Reguli:

– selectați în tag cărți citite recent (în ultimii 1-2 ani)
– încorporaţi în postare imaginea tag-ului (*cea de sub reguli)
– daţi tag-ul mai departe

1. Drumul către mare: O carte pe care ai așteptat mult să o citești.
Cred că ar fi Dacă aș rămâne de Gayle Forman. Am pus ochii pe ea de ceva vreme, dar până am pus și mâna pe ea a trecut destul de mult timp.
2. RĂSĂRIT DE SOARE : Cartea la a cărei lectură abia așteptai să te întorci după ce te trezeai dimineața: Au fost destul de multe, dar o să aleg una recentă, de fapt o serie: Fifty Shades; m-am apucat mai greu de ea, dar și când am început s-o citesc, mi-era greu să mai merg la culcare pentru că voiam să citesc în continuare.
3. APUS DE SOARE : O carte pe care ai stat să o citești noaptea:
Aici ar putea fi o problemă, eu mereu stau noapte să citesc cărți; dar una recentă, pentru care nici n-am mers la culcare până n-am terminat-o, este Intimidare de Penelope Douglas. M-am apucat de ea aproape de seară și până n-am ajuns la ultima pagină nu m-am oprit, oricât de somn mi-ar fi fost.
4. PERLA DIN SCOICĂ : O carte de la care nu aveai mari așteptări, dar pe care ai considerat-o excepțională după ce ai terminat-o: Se poate să pun tot ceva care-a mai fost? Ar fi vorba tot de Fifty Shades, am auzit multe lucruri bune despre ea, dar tot atât de multe lucruri mai puțin bune, încât nici nu știam ce să mai cred. Am început să-mi formez păreri înainte să citesc cărțile, dar când le-am citit am rămas plăcut surprinsă. Și ca să nu se pună că am trișat, că am ales de 2 ori aceeași carte, o să aleg și Pasiune și tandrețe de Johanna Lindsey; cărțile ei nu m-au încântat de fiecare dată, dar aceasta a fost diferită și chiar mi-a plăcut
5. ARSURĂ DE SOARE : O carte care te-a enervat rău, cu care ai avut o experiență neplăcută:
How to date a nerd de Cassie Mae; serios, după ce-am citit descrierea aveam niște așteptări de la cartea asta, dar singurul lucru pe care-a reușit să-l facă este să mă enerveze la culme (și nu în sensul bun), personajul principal, pur și simplu, lasă de dorit.
6. VALURILE MĂRII : O carte care a fost multă vreme pe val și care ți-a plăcut și ție:
Cred că o să aleg Sub aceeași stea de John Green; serios la cât de discutată și lăudată cartea asta, nu mă așteptam să-mi placă atât de mult, dar chiar s-a întâmplat.
7. CANICULĂ: O carte care ți-a dat bătăi de cap, pe care ai citit-o greu: Au fost puține (și este una pe care o citesc chiar acum), dar să aleg una pe care-am terminat-o: Cartea pierdută a vrăjitoarelor de Deborah Harkness; a fost interesantă, o idee ok, dar parcă prea mult zgomot pentru nimic. 600 de pagini pe care abia așteptam să le termin.
8. BRIZA MĂRII: O carte simplă, pe care o consideri lectura ideală pentru vacanța de vară:
Ar fi câteva care-mi trec prin minte, dar voi alege Mireasa îndărătnică de Julie Garwood; simplă, drăguță, rapidă.
9. BRONZ : O carte care a lăsat o amprentă asupra ta: Mi-ar fi imposibil să aleg doar una pentru că rămân cu câte ceva de la fiecare carte pe care o citesc, dar cred că una din cărțile care m-a marcat cel mai mult a fost Hopeless de Colleen Hoover. Pentru că ce-a pățit Sky nu e ceva ușor, pentru unii foarte greu de acceptat, însă din păcate lucrurile astea se întâmplă și ar cam fi cazul să facem ceva, să luăm atitudine, pentru că nu-i normal și nici corect – și nu vreau să spun mai multe pentru că aș da spoilere.
10. VACANȚA DE VARĂ : O carte care ți-a plăcut mult, dar apoi ai regretat că ai terminat-o: Ultimul avanpost de Lavinia Călina; mi-a plăcut atât de mult cartea aceasta, încât nu mi-a venit să cred când am ajuns la ultima pagină, voiam mai mult, voiam continuarea (încă o vreau), pentru că nu-mi vine să cred că s-a terminat tocmai așa, nu mi se pare corect pentru Diane.

Nu știu cui să-i dau tag. Având în vedere c-am lipsit cam mult din blogosferă, cred că sunt mulți care au făcut deja tag-ul, dar dacă e cineva care încă nu l-a făcut și vrea, să considere că primit din partea mea tag-ul.

Articol anterior
Articol următor
Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

