• Welcome


    Bun venit pe blogul meu. Aici puteți găsi povești scrise de mine, recenzii și câteva chestii care-mi trec mie prin cap. Oricine are ceva de spus, este liber să-și exprime opinia într-un comentariu (atât timp cât păstrează un limbaj civilizat).

    Contact yahoo:
    sashaivanov_blog@yahoo.com

  • Alătură-te altor 213 urmăritori

  • Like pe facebook

  • Arhiva

  • Povestile mele

Leapșa bookaholic

Pentru că-mi plac lepșele și pentru că am găsit-o pe asta pe The Sagittarius Books și mi s-a părut drăguță, am vrut s-o fac și eu.

1. Ce iubești cel mai mult atunci când cumperi cărți noi?
Știu că mă așteaptă un univers nou de descoperit, sau în cazul continuărilor știu că sunt mai aproape de deznodământ. Când sunt într-o librărie, într-un anticariat sau la un târg de carte, îmi place să mă plimb printre cărți, să descopăr titluri noi.
2. Cât de des îți cumperi cărți noi?
Având în vedere că-mi iau și cărțile din colecțiile Iubiri de poveste și Cărți de dragoste ; cel puțin 5 cărți pe lună.
3. Librării sau magazine online?
Librăriile atunci când vrei să-ți formezi o părere, să răsfoiești o carte, dar prefer magazinele online pentru că au mult mai multe oferte și ies la un preț mult mai avantajos.
4. Ai o librărie preferată?
Nu chiar ; mai mă plimb prin diverta când vreau să mai caut cărți și să mai mă interesez de ce-ar mai trebui să achiziționez pentru biblioteca mea, dar în rest, prefer să bântui elefant.ro și libris.
5. Faci precomenzi?
Am făcut o singură dată precomandă pentru volumul 3 din seria Cercul secret, dar de atunci am preferat să aștept oferte mai tentante și să comand mai multe cărți deodată.
6. Ai o limită lunară când vine vorba de cumpărat cărți?
Da.. Portofelul, de obicei el dictează limita. Dar așa, să-mi fixez o limită la un număr de cărți, nu chiar. Sunt luni mai bune și sunt luni mai puțin bune (când vine vorba de cumpărat cărți).
7. Ai interdicții la cumpărat cărți?
Din fericire, nu.
8. Cât de lung este wishlist-ul tău?
Cele în română sunt vreo 25-30, dacă le pun și pe cele în engleză… Sunt destul de multe.
9. 3 cărți din wishlist pe care vrei să le cumperi în momentul ăsta.
Fangirl de Rainbow Rowell, Night School de C. J. Daugherty, Cioburi de stele de Amie Kaufman și Meagan Spooner
10. Cine dorești să mai facă acest tag?
Dacă încă mai există cineva care nu l-a făcut și i se pare interesant, să-l facă.

Articol anterior
Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

