• Welcome


    Bun venit pe blogul meu. Aici puteți găsi povești scrise de mine, recenzii și câteva chestii care-mi trec mie prin cap. Oricine are ceva de spus, este liber să-și exprime opinia într-un comentariu (atât timp cât păstrează un limbaj civilizat).

    Contact yahoo:
    sashaivanov_blog@yahoo.com

  • Alătură-te altor 212 urmăritori

  • Like pe facebook

  • Arhiva

  • Povestile mele

Tag – Behind the blog

Regulile sunt simple:

Trebuie să răspunzi sincer.

Trebuie să iei imaginea tag-ului și s-o încorporezi în postarea ta.

Tăguiește cât mai mulți din blogării tăi favoriți/care îți plac foarte mult :)).

Acum cerintele, vor fi 7 întrebări universale (pe care le ia toată lumea) și 4 (sau mai multe, dar minim 4) lucruri pe care vrei tu să le stie lumea.

1.Din ce oras esti?
București.

2.Câți ani ai?
Depinde pe cine întrebi; în buletin scrie c-am 20, ăștia de la Kaufland/Mega Image cred că am 17 – mereu mă întreabă de buletin când cumpăr și eu o amărâtă de bere – iar prietenii mei probabil ar spune că am 10.

3.Care e mâncarea ta preferată? Dar dulcele preferat?
Deși știu că multora nu le place, eu ador ciorba de burtă. Iar ca dulce: orice are zahăr, serios nu-s pretențioasă.

4.Care e cel mai mare vis al tău?
Să public o carte și să am o bibliotecă cât mai mare. Ah și visul ăla nerealizabil, pe care încă-l mai am: să fiu actriță.

5.Cea mai mare frică a ta este
Cred că frica de insecte, fac foarte urât când vâd un gândac sau o creatură mai ciudată. Deși ar putea fi și cea de ace, având în vedere c-aș prefera să cad din picioare decât să mi se facă o injecție.

6.Care este citatul tău preferat, dar moto-ul?
Cam greu de ales, l-am luat pe primul care mi-a sărit în ochi: „Pâna la urma, și diavolul putea cita din Biblie daca îi era de folos.” – Călătorie spre iubire de Mary Jo Putney.
Iar motto-ul: Nimic nu-i imposibil.

7.Aici o (sau mai multe) întrebare/i pusă/e de cititorii tăi, revin-o cu un edit!

Iar acum să scoatem secretele de la naftalină:

  • Nu sunt chiar cea mai sociabilă persoană, de multe ori mi-e greu să-mi găsesc cuvintele când vorbesc față în față cu cineva
  • Îmi place când cineva are încredere în mine, dar mie mi-e greu să am încredere în cineva
  • Prețuiesc loialitatea foarte mult
  • Nu-mi place să judec și nici nu mă bazez prea mult pe prima impresie

Bine, n-au fost chiar secrete, dar sunt lucruri despre mine.

Nu știu cui s-o dau mai departe, oricui o vrea și n-a făcut-o.

Lasă un comentariu

2 comentarii

  1. Draguț tag, iar ciorba de burta e foarte bună.

    Răspunde

Lasă un răspuns

