• Welcome


    Bun venit pe blogul meu. Aici puteți găsi povești scrise de mine, recenzii și câteva chestii care-mi trec mie prin cap. Oricine are ceva de spus, este liber să-și exprime opinia într-un comentariu (atât timp cât păstrează un limbaj civilizat).

    Contact yahoo:
    sashaivanov_blog@yahoo.com

  • Alătură-te altor 212 urmăritori

  • Like pe facebook

  • Arhiva

  • Povestile mele

My bookcase – actualizare

Zilele astea mi-am rearanjt cărțile și am observat că am mai multe decât credeam și m-am gândit că a trecut ceva vreme de când am creat pagina My bookcase ❤ și am pus poze cu biblioteca mea, așa că acum am făcut altele și am actualizat pagina My bookcase ❤ (click).

În curând voi posta și în cadrul rubricii My bookcase is getting bigger.

Articol anterior
Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

