• Welcome


    Bun venit pe blogul meu. Aici puteți găsi povești scrise de mine, recenzii și câteva chestii care-mi trec mie prin cap. Oricine are ceva de spus, este liber să-și exprime opinia într-un comentariu (atât timp cât păstrează un limbaj civilizat).

    Contact yahoo:
    sashaivanov_blog@yahoo.com

  • Alătură-te altor 213 urmăritori

  • Like pe facebook

  • Arhiva

  • Povestile mele

My bookcase is getting bigger (9)

Vara asta a fost una destul de bună în materie de cărți și am reușit să-mi cumpăr multe cărți, iar biblioteca mea s-a mărit considerabil; acum un raft nou trebuie neapărat să fie prioritar înaintea oricărei alte cărți pe lista mea de cumpărături. (Să văd cum o să mă descurc cu asta *wide smile*).

Să începem – ca de obicei – cu poza de grup:

Trezită în zori de zi (Shadow Falls #2) de C. C. Hunter

Frumoșii (Urâții #2) de Scott Westerfeld

Tess D’Urberville de Thomas Hardy

Dacă aș rămâne (ediția de film) de Gayle Forman – puteți citi recenzia mea AICI

Împlinirea (Crossfire #3) de Sylvia Day

Jumătatea rea (Half Life Trilogy #1) de Sally Green

Roșu ca sângele (Albă-ca-zăpada #1) de Salla Simukka

Zi după zi de David Levithan

Regatul Furtunilor (Grisha #2) de Leigh Bardugo – cartea asta am câștigat-o la un concurs organizat pe pagina de facebook a colecției, Young Fiction Connection, mulțumesc frumos pentru premiu

Infernul lui Gabriel (Infernul lui Gabriel #1) de Sylvain Reynard

Ticălosul seducător (Ticălosul seducător #1) de Christina Lauren

Intimidare (Fall Away #1) de Penelope Douglas – puteți citi recenzia mea AICI

Slam. Din dragoste pentru Layken (Slammed #1) de Colleen Hoover

Delirium (Delirium #1) de Lauren Oliver

Jocul lui Ender (Jocul lui Ender #1) de Orson Scott Card

Striptease de Carl Hiaasen

Cartea morților de Patricia Cornwell

Contesa Aneke (Ultima vrajitoare din Transilvania #1) de Anna Vary

Mathias (Ultima vrăjitoare din Transilvania #2) de Anna Vary

Harry Potter și Camera Secretelor (Harry Potter #2) de J. K. Rowling

Harry Potter – Prizonier la Azkaban (Harry Potter #3) de J. K. Rowling

Lolita de Vladimir Nabokov

Iubirile Croitoresei de Maria Duenas

Maestrul și Margareta de Mihail Bulgakov

Regina Elfă de Oana Stoica-Mujea

Războiul ciocolatei de Robert Cormier

Silver Shadows (Bloodlines #5) de Richelle Mead

Frigid (Frigid #1) de Jennifer L. Armentrout / J. Lynn

Din colecția Iubiri de Poveste, distribuită împreună cu ziarul Libertatea de sâmbătă, am cumpărat:

O lady aproape perfectă de Loretta Chase

Iubești doar o dată de Johanna Lindsey

Fantoma din St. Giles de Elizabeth Hoyt

Zece feluri de a fi adorată de Sarah MacLean

Dorințe rebele de Julie Garwood

Unsprezece scandaluri de evitat de Sarah MacLean

Pasiune și tandrețe de Johanna Lindsey

Lecția de dragoste de Victoria Alexander

Lordul întunericului de Elizabeth Hoyt

A ta până în zori de Teresa Medeiros

Un gentleman imposibil de Loretta Chase

Jocul seducției de Johanna Lindsey

Din colecția Cărți Romantice, distribuită împreună cu revista Libertatea pentru Femei am cumpărat:

Dalia albastră (Trilogia Grădinii #1.2) de Nora Roberts

Trandafirul negru (Trilogia Grădinii #2) de Nora Roberts

Crinul Roșu (Trilogia grădinii #3) de Nora Roberts

O aventură riscantă de Amanda Quick

Cristalul nopții de Amanda Quick

Focul din oglinzi de Amanda Quick

Irezistibil de Jill Shalvis

Adevărata dragoste de Jude Deveraux

Copilul sălbatic de Mary Jo Putney

O inimă neîmblânzită de Linda Howard – puteți citi recenzia mea AICI

Acestea sunt toate cărțile pe care le-am primit/cumpărat/câștigat în vara asta și sunt destul de mulțumită de ele 🙂 Voi ce cărți noi ați mai achiziționat?

Articol următor
Lasă un comentariu

4 comentarii

  1. Wow ce de carti,felicitari pentru aceste achizitii minunate!Lectura placuta!Deja astept recenzile.
    Felicitari pentru castigarea carti Regatul Furtunilor!

    Răspunde
    • Mulțumesc 🙂 :* O să încerc să le fac recenzii 😀 Nu știu de ce sunt așa leneșă când vine vorba de recenzii. Adică îmi place să vorbesc de cărțile pe care le citesc, dar parcă mi-e greu să le iau la analizat, cum fac pentru recenzii.

      Răspunde
      • Cu placere!Da cateodata nu prea am chef sa scriu,dar mai multe recenzii de ale mele sunt ale unor cartii de acum 2-3 anii,sau mai recent,dar trece mult timp pana sa le fac o recenzie dupa ce am citit cartea,mereu ma apuc de o recenzie la 2 doua zile dupa ce am citit cartea.Nu stiu de ce…

  1. My bookcase is getting bigger (10) | Writing with my heart

Lasă un răspuns

