• Welcome


    Bun venit pe blogul meu. Aici puteți găsi povești scrise de mine, recenzii și câteva chestii care-mi trec mie prin cap. Oricine are ceva de spus, este liber să-și exprime opinia într-un comentariu (atât timp cât păstrează un limbaj civilizat).

    Contact yahoo:
    sashaivanov_blog@yahoo.com

  • Alătură-te altor 213 urmăritori

  • Like pe facebook

  • Arhiva

  • Povestile mele

Absență motivată (de data asta)

Presupun c-ați observat că în ultimul timp n-am mai postat foarte des. Desigur, având în vedere că e vorba de mine asta n-ar trebui să fie ceva neobișnuit, doar știți cum dispar eu așa fără nicio veste, nu?

Ei bine, de data asta, am avut un motiv. În urmă cu ceva timp, cineva mi-a scris pe blog că ar trebui să mă apuc să fac și videoclipuri cu cărți, în care să vorbesc despre cărți, etc. și mi s-a părut o idee bună, ba chiar filmasem un video, dar până la urmă l-am șters, dar tot îmi rămăsese ideea asta în minte. Până la urmă mi-am zis că vara asta sigur o să fac, dar totuși a trecut vara și eu n-am mai apucat să fac nimic. Până la sfârșitul verii când am zis „gata! acum ori niciodată”. Și am început să filmez ceva acolo, doar că mi-era lene să le editez și nici nu m-am uitat să văd cum au ieșit. În plus nici nu eram 100% sigură că o să postez ceva, așa că am zis să nu vă anunț despre ceva ce n-ar putea fi niciodată. Și din cauză că am fost ocupată cu filmatul și cu editatul, n-am mai postat așa mult pe blog, dar am postat pe facebook și voi continua să postez ce poze mai găsesc (legate de cărți), deci dacă vă plac pozele de genul, puteți urmări pagina de facebook a blog-ului.

Și acum concluzia acestei postări este: m-am apucat de booktube. Îmi voi păstra blogul (nu l-aș șterge pentru nimic în lume), dar nu sunt sigură că voi avea postări zilnice (nu că aș fi avut vreodată), dar pagina de facebook va avea postări zilnie.

Dacă sunteți interesați de ce-a ieșit, acesta este canalul meu de youtube, iar acesta este primul meu video, unde am făcut recenzia uneia dintre cărțile mele preferate, Ultimul avanpost de Lavinia Călina. Știu c-am făcut recenzie și pe blog, dar mi-a plăcut prea mult cartea aceasta pentru a nu o alege la început de drum în lumea booktube.

Articol anterior
Articol următor
Lasă un comentariu

1 comentariu

  1. Asa cand ai Facultate,si eu incep sa las deoparte blogul…..in weekend sau cand am mai putine cursuri postez.

    Răspunde

Lasă un răspuns

