• Welcome


    Bun venit pe blogul meu. Aici puteți găsi povești scrise de mine, recenzii și câteva chestii care-mi trec mie prin cap. Oricine are ceva de spus, este liber să-și exprime opinia într-un comentariu (atât timp cât păstrează un limbaj civilizat).

    Contact yahoo:
    sashaivanov_blog@yahoo.com

  • Alătură-te altor 213 urmăritori

  • Like pe facebook

  • Arhiva

  • Povestile mele

Se poate supraviețui pe Pământ

Am postat pe la începutul acestui an, prin martie, trailerul unui nou serial care trebuia să înceapă, și anume: The 100. V-am spus atunci că trailerele m-au făcut curioasă și că voiam să-l văd, pentru că-mi plac distopiile, îmi place să văd multă acțiune, dar să am și o poveste, iar The 100 promitea asta din trailere.

Pe mine chiar m-a făcut curioasă  încă de când am citit descrierea, de unde am aflat că acțiunea are loc aproximativ 100 de ani mai târziu, după ce Pământul a fost afectat de o explozie nucleară, iar puținii supraviețuitori se află în spațiu, pe Arcă. Timp de câteva generații, au dus-o bine, dar acum resursele de pe Arcă se apropie de sfârșit, iar din cauza asta, 100 de prizonieri minori sunt trimiși pe Pământ, pentru a afla dacă se poate supraviețui.

Zilele astea am apucat și eu, în sfârșit, să termin primul sezon, pe care-l abandonasem în primăvară din cauză că n-aveam timp, dar îmi rămăsese gândul la el. Într-un fel, asta e bine pentru mine, pentru că acum nu am avut prea mult de așteptat pentru sezonul 2 (deci e și-o parte bună în a rămâne în urmă 😀 ).

Serialul nu m-a dezamăgit și pe lângă faptul că mi-a îndeplinit așteptările pe care mi le-am format văzând trailerul, am avut parte de și mai mult. Într-adevăr are multă acțiune, avem un viitor sumbru și sunt multe detalii pe careurmează să le aflăm, dar de asemenea are și personaje grozave, care trec prin schimbări majore și pe care e posibil să le judeci greșit la început. Chiar mi s-a întâmplat să pun niște etichete anumitor personaje încă din primele episoade, dar pe parcurs s-au schimbat foarte mult și asta mi-a plăcut.

De asemenea serialul acesta a reprezentat o premieră pentru mine, pentru că – dacă nu mă înșel – este pentru prima oară când îmi formez imaginea unui cuplu „perfect” în minte și chiar îmi doresc să existe o relație între cei doi, dar câteva episoade mai târziu, să-mi dau seama că cuplul inițial nu-i așa perfect precum altul care pare să se formeze (are sens ce zic? probabil că nu, dar dacă vă veți uita la serial, sigur veți înțelege).

Trăgând linie, vreau să subliniez că din punctul meu de vedere, serialul este foarte bun și vi-l recomand – dacă nu l-ați văzut deja. Și abia aștept sezonul 2, care începe pe 22 octombrie (23, la noi).

Ah și să nu uit, vă las un teaser al sezonului 2, 3 minute din primul episod. Dar ATENȚIE! Nu vă uitați la el dacă nu ați văzut sezonul 1 🙂

Articol anterior
Lasă un comentariu

5 comentarii

  1. Desi am vazut doar primul episod,acest serial este printre preferatele mele,si ma bucur ca e si al doilea sezon,plus ca exista si carte,asa am auzit.

    Răspunde
    • Dap e și carte 🙂 Nu știu dacă serialul este făcut după carte sau cartea după serial. Oricum, mă îndoiesc că o voi citi 🙂 Dacă ți-a plăcut încă de la primul episod, o să-ți placă și mai mult următoarele ❤

      Răspunde
      • Vreau sa ma apuc de el dar in vacanta de iarna presupun,dar cum se anunta lucrurile la doua materii mai grele,nu prea o sa am timp,dar 3 ore pe zi nu strica.

      • Succes atunci la materiile respective :* Școala e mai importantă decât orice 🙂

      • Da,mai ales cand sunt notiuni noi si foarte importante.Multumesc.:*

Lasă un răspuns

