• Welcome


    Bun venit pe blogul meu. Aici puteți găsi povești scrise de mine, recenzii și câteva chestii care-mi trec mie prin cap. Oricine are ceva de spus, este liber să-și exprime opinia într-un comentariu (atât timp cât păstrează un limbaj civilizat).

    Contact yahoo:
    sashaivanov_blog@yahoo.com

  • Alătură-te altor 213 urmăritori

  • Like pe facebook

  • Arhiva

  • Povestile mele

Trailer (10)

M-am gândit și m-am gândit și m-am tot gândit dacă să fac postarea asta, având în vedere că nu-i tocmai un trailer, dar nu pot să mă abțin.. N-am cum să nu-l postez. Iubesc filmele/serialele/desenele animate cu eroi și am super-iubit The Avengers, iar după cum probabil știți deja, zilele trecute a apărut un teaser trailer, care e de lungimea unui trailer obișnuit.

Vaai! Eu abia aștept 1 mai 2015 – care-i atât de aproape de ziua mea ❤ – pentru că mi se pare genial încă din trailer (în fine, teaser). Și sunt 110% sigură că nu mă va dezamăgi. Bine, singurul lucru care nu-mi convine e că nu mai apare Loki 😦 Daar, se pare că îi vom avea pe Pietro și pe Wanda și asta îmi convine.

Ce pot să mai spun? Este evident încă din teaser că vom avea parte de multă acțiune, dar și de o poveste, avem și niște situații tensionate, iar dacă ar fi să judecăm Avengers: Age of Ultron după primul film The Avengers, atunci înseamnă că vom avea și câteva replici și situații amuzante pentru a mai destinde atmosfera.

Deci, ce n-ar fi de iubit la un astfel de film? Mai 2015, vino mai repedeee!!!

Lasă un comentariu

3 comentarii

  1. O da,deja astept sa il vad,m-a facut curioasa…..

    Răspunde

Lasă un răspuns

