• Welcome


    Bun venit pe blogul meu. Aici puteți găsi povești scrise de mine, recenzii și câteva chestii care-mi trec mie prin cap. Oricine are ceva de spus, este liber să-și exprime opinia într-un comentariu (atât timp cât păstrează un limbaj civilizat).

    Contact yahoo:
    sashaivanov_blog@yahoo.com

  • Alătură-te altor 213 urmăritori

  • Like pe facebook

  • Arhiva

  • Povestile mele

Morganville: The series – Episode 4

A apărut și episodul 4, al cărui titlu este ”High on life”:

Îmi place din ce în ce mai mult de cea care o interpretează pe Eve, chiar mi se pare că face o treabă bună. Însă cea care o interpretează pe Claire îmi creează cu fiecare episod o impresie din ce în ce mai proastă. În episodul ăsta apare și Myrnin ( ❤ ), care nu prea este așa cum mi l-am imaginat. Mi-am creat o imagine despre el ca fiind ceva mai simpatic, chiar și în timp ce are atacurile acelea de nebunie, tot este cât de cât simpatic (bine, asta până devine complet înspăimântător), dar în serial pare mai mereu înspăimântător. În cărți îmi doream să-l văd cât mai mult pe Myrnin, acum îmi doresc să-l văd cât mai puțin.

Btw, a observat cineva posterul cu Allegiant din camera lui Michael? ❤

Lasă un comentariu

3 comentarii

  1. Delia Naipeanu

     /  Noiembrie 15, 2014

    mereu ai exact aceeasi parere ca mn ! >>>:D<<< :* ❤ da am observat posterul ❤

    Răspunde

Lasă un răspuns

