• Welcome


    Bun venit pe blogul meu. Aici puteți găsi povești scrise de mine, recenzii și câteva chestii care-mi trec mie prin cap. Oricine are ceva de spus, este liber să-și exprime opinia într-un comentariu (atât timp cât păstrează un limbaj civilizat).

    Contact yahoo:
    sashaivanov_blog@yahoo.com

  • Alătură-te altor 212 urmăritori

  • Like pe facebook

  • Arhiva

  • Povestile mele

O reclamă cum rar găsești!

Tocmai ce-am văzut cea mai emoționantă reclamă, cea mai frumoasă și din punctul meu de vedere, cea mai convingătoare. Nu am putut să mă abțin să nu plâng uitându-mă la această reclamă, pentru că are atât de multă emoție și transmite atât de mult, încât m-a făcut să-mi curgă șiroaie lacrimile pe față. Și chiar mi-a dat de gândit, mai ales când am aflat că reclama este și inspirată dintr-un moment real.

În timpul primului război mondial, în ajunul Crăciunului, atât soldații englezi cât și soldații germani au lăsat armele jos și au cântat împreună colinde, au jucat și un fotbal și pentru un moment totul a fost ca și cum n-ar fi fost în război. Iar acest eveniment cu adevărat mișcător, stă la baza acestei reclame la ciocolată. Cei din Marea Britanie – creatorii reclamei – intenționează ca toate încasările obținute pentru această ciocolată – cu un ambalaj vintage – să fie donați pentru caritate.

Dacă sunteți curioși, uitați reclama. Nu știu dacă și voi o să plângeți sau nu, dar pentru orice eventualitate, stați cu șervețelele lângă voi.

După reclama asta, spun cu mâna pe inimă că mi-e milă de toți soldații care sunt acum pe front și care luptă într-un război stupid în care nu are nimeni nimic de câștigat, doar de pierdut.

Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

