• Welcome


    Bun venit pe blogul meu. Aici puteți găsi povești scrise de mine, recenzii și câteva chestii care-mi trec mie prin cap. Oricine are ceva de spus, este liber să-și exprime opinia într-un comentariu (atât timp cât păstrează un limbaj civilizat).

    Contact yahoo:
    sashaivanov_blog@yahoo.com

  • Alătură-te altor 212 urmăritori

  • Like pe facebook

  • Arhiva

  • Povestile mele

Personajele masculine din cărți sunt acum părinți

Cu siguranță v-ați gândit în timp ce citeați cărțile voastre preferate cum ar arăta acele personaje care ne fac să visăm în rolul de părinte. Mă refer aici în principal la cărțile YA, unde avem personaje princpiale la vârsta adolescenței și este foarte puțin probabil să-i vedem în cărți în rolul de părinți.

Dar se pare că cineva s-a gândit să caute câteva gif-uri reprezentative pentru cum ar fi unele dintre personajele masculine preferate de noi. Iată rezultatul:

Jace Herondale:

Adrian Ivashkov:

Will Herondale:

Alec Lightwood:

Peeta Mellark:

Percy Jackson:

Magnus Bane:

Simon Lewis:

Jem Carstairs:

Dimitri Belikov:

Ce ziceți? Eu personal îl ador pe Will ca tată ❤ Dar și Peeta este înduioșător în rolul de tată. De asemenea și Percy. Iar Adrian este absolut ilar. Oricum, toți sunt foarte bine aleși, din punctul meu de vedere.

Voi ce ziceți? De care vă place cel mai mult? Corespund gif-urile cu ceea ce știm deja despre aceste personaje?

SURSA gif-urilor.

Lasă un comentariu

3 comentarii

  1. Andreea Ilie

     /  Noiembrie 18, 2014

    Felicit persoana care s-a gandit la asta!! Este super tare!! ;))))
    Will si Percy sunt atat de adorabili ca tatici!! :3
    Ivashkov, m-ai dezamagit total!! :))) Iar Dimitri, ce pazeste acolo? Dar si Simon, se pregateste sufleteste sa se dedice copiilor. :)))

    Răspunde
    • Și eu aș vrea să felicit persoana respectivă :)) Nu m-aș fi gândit să caut gif-uri nici într-un milion de ani :))
      De ce te-a dezamăgit Adrian? 😦 Parcă mi-l și imaginez „Sydney, miroase! De ce miroase? Ia-l de aici!” :))
      Probabil Dimitri stă la pândă :)) Își păzește copiii din umbră :> :))

      Răspunde

Lasă un răspuns

