• Welcome


    Bun venit pe blogul meu. Aici puteți găsi povești scrise de mine, recenzii și câteva chestii care-mi trec mie prin cap. Oricine are ceva de spus, este liber să-și exprime opinia într-un comentariu (atât timp cât păstrează un limbaj civilizat).

    Contact yahoo:
    sashaivanov_blog@yahoo.com

  • Alătură-te altor 213 urmăritori

  • Like pe facebook

  • Arhiva

  • Povestile mele

My bookcase is getting bigger (11)

Nu știu de ce m-am gândit că ar fi o idee bună să fac un My bookcase is getting bigger de iarnă, chiar n-a fost o idee prea bună, având în vedere că au tot fost sărbători și am tot adunat cărți, iar acum m-am trezit din nou că am să vă prezint multe cărți. Partea tristă este că deși am tot putut să-mi cumpăr cărți, în ultima perioadă timpul n-a fost deloc de partea mea și abia am mai apucat să citesc câteva rânduri. N-am mai citit o carte întreagă de aproape două săptămâni, ba chiar mi-am și micșorat Goodreads challenge-ul de la 100 la 50 pentru că altfel nu văd cum voi putea să-l îndeplinesc. Chiar nu mă așteptam să am un an atât de aglomerat.

În fine, iar m-am întins cu vorba, să trecem la oile noastre. În această iarnă am cumpărat / primit / câștigat destul de multe cărți așa că dacă nu aveți chef să le vedeți pe toate, vă las pentru început poza de grup.

Darul (Vrăjitor și vrăjitoare #2) de James Patterson și Ned Rust

Obsidian (Lux #1) de Jennifer L. Armentrout – carte câștigată pe pagina de facebook a celor de la Editura Leda. Recenzie în curând.

Clubul V de Kate Brian.

Hoțul de cărți de Markus Zusak – este una dintre cărțile pe care le-am primit de la Moș Crăciun, care a considerat că am fost cuminte în 2014.

Jocul (Jocul #1) de Anders de la Motte

Revelația (Crossfire #2) de Sylvia Day – aceasta este altă carte primită de la Moșul.

Jocul final: Convocarea (Endgame #1) de James Frey și Nils Johnson-Shelton

Extazul lui Gabriel (Infernul lui Gabriel #2) de Sylvain Reynard – se pare că nu doar Moșul a considerat că am fost cuminte anul trecut, ci și eu, având în vedere că aceasta este una din multele cărți pe care am decis să mi le fac singură cadou cu ocazia Crăciunului.

Străinul seducător (Ticălosul seducător #2) de Christina Lauren

Regina adevărată (Regina ținutului Tearling #1) de Erika Johansen

Cioburi de stele (Constelații #1) de Amie Kaufman și Meagan Spooner – alt cadou de la mine pentru mine.

Înainte să adorm de S.J. Watson – am împrumutat cartea de la bibliotecă prin octombrie anul trecut, dar nu am avut timp să o termin și am returnat-o când am rămas pe la pagina 250, iar până să pot pune mâna pe ea, a trecut ceva timp, iar acum nu știu de ce nu mai reușesc să o termin.

Mincinoșii de E. Lockhart – yep! me again. Se pare că-s cam egoistă.

Belzhar de Meg Wolitzer

Alb ca zăpada (Albă-ca-Zăpada #2) de Salla Simukka

Orașe de hârtie de John Green – câștigată la un concurs pe blogul Riot! Books (bine, concursul a fost prin octombrie-noiembrie, dar cărțile au ajuns prin decembrie cam la două zile după ce apucasem să postez MBIGB (10) ). Mulțumesc frumos!

Fulgi de iubire de John Gree, Maureen Johnson și Lauren Myracle – da, da și pe asta tot cu ocazia Crăciunului am luat-o pentru mine.

Prințul spinilor (Imperiul Fărâmițat #1) de Mark Lawrence

Inchizitorul de Mark Allen Smith – eu v-am spus că-s egoistă și că mi-am luat prea multe cărți.

Te voi revedea de Marc Levy

Mă regăsesc în noi… (Mă pierd în tine #1) de Jasinda Wilder – carte câștigată la același concurs organizat de Riot! Books. Mulțumesc din nou!

Te doresc (Te aștept #2) de J. Lynn – carte primită de la Moș Nicolae.

Îndrăznește să iubești (Destine la limită #2) de Katie McGarry

Cum am devenit populară de Maya Van Wagenen

Oameni, îngeri și demoni de Lina Moacă

Am murit, din fericire: Întoarcerea de Theo Anghel

The Bone Season de Samantha Shannon

Suflete pereche de Cecelia Ahern

Oscar și Tanti Roz de Eric-Emmanuel Schmitt

Drept de viață și de moarte de Amelie Nothomb – ultima parte din cadoul de la Moș Crăciun

Igiena asasinului de Amelie Nothom

Ferma animalelor de George Orwell – cadoul de la mine pentru mine continuă cu această carte.

Aceste trei cărți sunt ultimele din cadoul de la mine pentru mine.

Numai în brațele tale de Lisa Kleypas

Diavolul cu ochi albaștri de Lisa Kleypas

Dragoste și mândrie de Lisa Kleypas

Portretul lui Dorian Gray de Oscar Wilde

Seducție de Loretta Chase

Ultima mea ducesă de Daisy Goodwin

Abia după ce-am făcut pozele, am realizat că am pus Suflete sălbatice și în MBIGB (10), probabil am uitat eu să le aranjez.

Afaceri de familie de Amanda Quick

Iubire regăsită de Mary Jo Putney

Jurăminte neobișnuite de Mary Jo Putney

Focul ascuns de Mary Jo Putney

Refugiul (volumul 1) de Nora Roberts

Refugiul (volumul 2) de Nora Roberts

Magia trecutului (Trilogia verilor O’Dwyer #3) de Nora Roberts

Sanctuarul de J.D. Robb

Păcatul originar de Lisa Jackson

În căutarea adevărului de Sandra Brown

Inimi aprinse de Johanna Lindsey

O iubire celebră de Sabrina Jeffries

Un aranjament neașteptat de Elle Daniels

Dorințele unui conte de Vicky Dreiling

Șarada de Victoria Alexander

Capcana inimii de Jennifer Blake

Savoarea unui sărut de Teresa Medeiros

O răpire cu urmări neașteptate de Sabrina Jeffries

Înălțimea Sa, soția mea de Victoria Alexander

Îndrăgostită de soțul potrivit de Victoria Alexander

Dragul meu necunoscut de Elizabeth Hoyt

Dorințele unui libertin de Vicky Dreiling

Chiar dacă am Intimidare de Penelope Douglas, am vrut neapărat să am și seria în engleză pentru că o ador!

Bully (Fall Away #1) de Penelope Douglas

Rival (Fall Away #2) de Penelope Douglas

The DUFF de Kody Keplinger

The Ruby Circle (Bloodlines #6) de Richelle Mead

The Retribution of Mara Dyer (Mara Dyer #3) de Michelle Hodkin

Am reușit în sfârșit să-mi iau restul seriei Shatter me. Mi-a plăcut foarte mult Spulberă-mă și am vrut să citesc și continuarea, care nu mai apărea la noi.

Unravel me (Shatter me #2) de Tahereh Mafi

Ignite me (Shatter me #3) de Tahereh Mafi

Unite me (Shatter me #1.5 și #2.5) de Tahereh mafi

Coexist (Keegan’s Chronicles #1) de Julia Crane

Conflicted (Keegan’s Chronicles #2) de Julia Crane

Consumed (Keegan’s Chronicles #3) de Julia Crane.

Articol anterior
Lasă un comentariu

2 comentarii

  1. Ohooo! Ce de carti!! :3 Iti doresc cat mai mult timp liber ca sa le poti citi!! :*

    Răspunde
  2. Ce de-a cărţi! ❤ Aşa zic şi eu mereu, timp de lectură să fie, că ne descurcăm şi cu cărţi mai multe. 😀 Apropo, m-am amuzat copios să-l văd pe David Gandy pe coperta "Diavolul cu ochi albaştri". XD Îmi place de el de mor, şi l-au ales, ce-i drept, foarte bine şi pentru titlul cărţii. Are nişte ochi de poţi să mori pentru ei. Dar destul cu băloşeala mea, îţi urez lectură plăcută şi weekend fain!

    Răspunde

Lasă un răspuns

