• Welcome


    Bun venit pe blogul meu. Aici puteți găsi povești scrise de mine, recenzii și câteva chestii care-mi trec mie prin cap. Oricine are ceva de spus, este liber să-și exprime opinia într-un comentariu (atât timp cât păstrează un limbaj civilizat).

    Contact yahoo:
    sashaivanov_blog@yahoo.com

  • Alătură-te altor 213 urmăritori

  • Like pe facebook

  • Arhiva

  • Povestile mele

Ultimul avanpost: Vânătoarea de Lavinia Călina (book trailer)

OMG! Tocmai a apărut traileul cărții Vânătoarea, volumul 2 din seria Ultimul avanpost de Lavinia Călina. Acum ceva timp a fost dezvăluită și coperta, iar acum o săptămână și ceva a apărut un teaser trailer. Inițial, aveam în plan să fac o singură postare cu descrierea (când va fi disponibilă), coperta și trailerul, dar după ce l-am văzut, trebuie neapărat să-l și postez ❤ .

Îmi place tare mult ceea ce văd și trailerul mă face și mai nerăbdătoare! Serios acum, vreau cartea în clipa asta ❤ .

În trailer o putem vedea și pe autoarea romanului, care o interpretează chiar pe protagonista Diane!

Cartea va apărea la jumătatea lunii aprilie și va fi disponibilă AICI.

Articol anterior
Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

