• Welcome


    Bun venit pe blogul meu. Aici puteți găsi povești scrise de mine, recenzii și câteva chestii care-mi trec mie prin cap. Oricine are ceva de spus, este liber să-și exprime opinia într-un comentariu (atât timp cât păstrează un limbaj civilizat).

    Contact yahoo:
    sashaivanov_blog@yahoo.com

  • Alătură-te altor 212 urmăritori

  • Like pe facebook

  • Arhiva

  • Povestile mele

Book Haul | Aprilie

Înainte să încep, aș dori să vă anunț că rubrica My bookcase is getting bigger va deveni Book Haul. Până acum postam odată la 2-3 luni în rubrica MBIGB, dar de acum încolo voi posta la sfârșitul fiecărei luni un Book Haul pe luna respectivă. În ultima postare MBIGB am postat cărțile pe care le-am luat în lunile decembrie, ianuarie, februarie, iar acum voi posta doar ce mi-am luat în luna aprilie; în caz că vreți să vedeți și luna martie, am pus pe Youtube un video acum o lună și ceva (click aici dacă vreți să-l vedeți).

Acum să trec la subiectul postării.

După ce-am văzut câte cărți am adunat doar în luna aprilie, am ajuns la o singură concluzie: am nevoie urgentă de ajutor! Trebuie să mai mă opresc și eu din când în când, dar mi-e atât de greu când editurile scot titluri care-mi tot atrag atanția.

Și ca de obicei, voi începe cu poza de grup, în caz că nu aveți răbdare până la sfârșit.

Insurgent (Divergent #2) – ediția de film de Veronica Roth

Onix (Lux #2) de Jennifer L. Armentrout – această carte a fost câștigată la un concurs organizat de cei de la Editura Leda pe pagina lor de facebook, cărora doresc să le mulțumesc din suflet, de asemenea și celor care m-au ajutat să strâng un număr suficient de like-uri.

Anna în veșmânt de sânge (Anna #1) de Kendra Blake

Înainte să adorm de S.J. Watson – deși am deja această carte în ediția de film, am vrut să o am în bibliotecă și cu coperta originală, iar când am găsit-o pe Targulcartii.ro la un super-preț, nu am putut rezista și am cumpărat-o.

Fata dispărută de Gillian Flynn – și pe aceasta tot pe Targul cărții am găsit-o, la un preț WOW. Și cum îmi plac foarte mult edițiile de film, dar și cele originale, am vrut să o am în bibliotecă în ambele ediții, deși încă n-am apucat s-o citesc (dar ajung eu la ea).

După ce ne-am întâlnit (After #1) de Anna Todd

Tuturor băieților pe care i-am iubit de Jenny Han

Regatul luminilor (Grisha #3) de Leigh Bardugo

Camera de Emma Donoghue

40 de zile de Chris Simion

Femeile vin de pe Venus, bărbații de la băut de Simona Tache și Mihai Radu

Charisma. Cum să faci o impresie puternică și durabilă de Andrew Leigh

Marea călătorie a lui Amy & Roger de Morgan Matson

Începutul tuturor lucrurilor de Robyn Schneider

Prințesa lupilor de Cathryn Constable – despre cartea asta am de spus doar două lucruri: Rusia și lupi, clar trebuia s-o am și să o citesc.

Cartea pierdută a vrăjitoarelor de Deborah Harkness

Evadarea (Labirintul #1) de James Dashner

Încercările focului (Labirintul #2) de James Dashner

Tratament letal (Labirintul #3) de James Dashner

Da, da, da… Știu că deja am primele două volume din serie în cealaltă ediție, dar cum editura a ales să reediteze seria și să schimbe formatul, OCD-ul meu nu mi-ar fi permis să trăiesc dacă seria mea nu se potrivea.

Aurul spartanilor (Aventurile soților Fargo #1) de Clive Cussler și Grant Blackwood – am primit la evenimentul Noaptea cărților deschise organizat de Editura Litera cel de-al doilea volum din serie, iar când am ajuns acasă și am aflat că mai există o carte, am dat imediat comanda.

Olive Kitteridge de Elizabeth Strout – am luat această carte pentru 2015 Reading Challenge, deoarece una dintre cerințe este să citesc o carte câștigătoare a premiului Pulitzer.

Că tot am menționat mai devreme evenimentul Noaptea cărților deschise, organizat de 3 ani încoace de editura Litera cu ocazia Zilei internaționale a cărților (23 Aprilie). În acești 3 ani, editura a pus la dispoziția participanților zeci de mii de cărți. Anul acesta, am avut ceva mai mult noroc și am primit ceva mai multe cărți.

Amintiri din Casa Morților de F.M. Dostoievski

Ordinea nașterii de Linda Blair

Imperiul pierdut (Aventurile soților Fargo #2) de Clive Cussler și Grant Blackwood – cea de care vă spuneam mai devreme

Moștenirea Stonehenge de Sam Christer

Portret al artistului la tinerețe de James Joyce

America de Franz Kafka

O supradoză de moarte de Agatha Christie

Din colecția Cărți romantice, distribuită de editura Litera în parteneriat cu revista Libertatea pentru femeil, mi-am luat:

Vieți la limită: Sfârșitul aventurii de Nora Roberts – deși am citit cartea mai de mult, mi-a plăcut foarte mult și nu-mi plăcea să am doar volumul 1 în biblitoecă, așa că după multe căutări, am găsit și volumul 2.

Tributul: Speranțe împlinite de Nora Roberts

Dansul umbrelor de Julie Garwood

Capriciile destinului de Mary Jo Putney

Dispariția de Sandra Brown

Din colecția Iubiri de poveste, distribuită (tot) de editura Litera în parteneriat cu ziarul Libertatea, mi-am luat:

Răsplata unui rege de Jennifer Blake

Lordul ispitei de Lorraine Heath

Rămășagul de Kate Noble

Moștenitoarea de Jennifer Delamere

Eleanor și Park de Rainbow Rowell

Crime exemplare de Max Aub

Forța gândirii pozitive de Norman Vincent Peale – am primit această carte de la locul de muncă, cu ocazia zilei mele de naștere. Iar cum mie-mi plac foarte mult cărțile de dezvoltare personală, mă bucur tare mult și abia aștept să o citesc.

Diavolul se îmbracă de la Prada de Lauren Weisberger

Puntea suspinelor, volumul 1 de Richard Russo

Puntea suspinelor, volumul 2 de Richard Russo

Am luat aceste cărți mai mult din greșeală. V-am spus deja despre 2015 Reading Challenge și despre cartea câștigătoare a premiului Pulitzer. Ei bine, era menționat undeva pe aceste două cărți „Laureat al premiului Pulitzer”, dar desigur, eu n-am gândit cu cei doi neuroni ai mei, doar cu unul… Și nu m-a dus capul să-mi dau seama că se referea la autor (și la o altă carte a lui), nu la această carte. Oricum, nu regret că am cumpărat-o și abia aștept să o citesc.

Ei bine, asta a fost tot, în curând voi reveni și cu un Wrap up al lunii Aprilie, care din păcate va fi mai mic decât acest Book Haul.

Articol anterior
Articol următor
Lasă un comentariu

2 comentarii

  1. Mult spor la citit!
    Am văzut în video că ai o bibliotecă genială! Când faci un bookshelf tour? ❤

    Răspunde
    • Multumesc :* desi spor am, dar timp nu prea 😦
      M-am gandit sa fac un bookshelf tour prin vara cand scap si eu de sesiune si o sa am pe cap doar jobul 😀

      Răspunde

Lasă un răspuns

