• Welcome


    Bun venit pe blogul meu. Aici puteți găsi povești scrise de mine, recenzii și câteva chestii care-mi trec mie prin cap. Oricine are ceva de spus, este liber să-și exprime opinia într-un comentariu (atât timp cât păstrează un limbaj civilizat).

    Contact yahoo:
    sashaivanov_blog@yahoo.com

  • Alătură-te altor 212 urmăritori

  • Like pe facebook

  • Arhiva

  • Povestile mele

A song to remember (13)

Cântecul ăsta a reprezentat mult timp un fel de inside joke în grupul cu care-mi petreceam timpul când eram mai mică și acum când mă gândesc, nici nu mai știu exact de ce și cum, însă știu că mi-a plăcut mereu și mereu când o aud mă simt imediat transportată în trecut când eram mică și fără minte.

Articol anterior
Articol următor
Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

