• Welcome


    Bun venit pe blogul meu. Aici puteți găsi povești scrise de mine, recenzii și câteva chestii care-mi trec mie prin cap. Oricine are ceva de spus, este liber să-și exprime opinia într-un comentariu (atât timp cât păstrează un limbaj civilizat).

    Contact yahoo:
    sashaivanov_blog@yahoo.com

  • Alătură-te altor 212 urmăritori

  • Like pe facebook

  • Arhiva

  • Povestile mele

Wanna read (6)

Din câte am înțeles cartea aceasta urmează să apară în toamnă și la noi și eu una abia aștept asta! Mai ales că am auzit multe lucruri bune despre carte, iar cărțile autoarei pe care le-am citit mi-au plăcut tare mult, și în plus, vom avea și un film în 2016 (dacă-mi amintesc bine). Oricum, sper din tot sufletul că vor păstra coperta originală ❤

When Tate Collins meets airline pilot Miles Archer, she knows it isn’t love at first sight. They wouldn’t even go so far as to consider themselves friends. The only thing Tate and Miles have in common is an undeniable mutual attraction. Once their desires are out in the open, they realize they have the perfect set-up. He doesn’t want love, she doesn’t have time for love, so that just leaves the sex. Their arrangement could be surprisingly seamless, as long as Tate can stick to the only two rules Miles has for her.

Never ask about the past.
Don’t expect a future.

They think they can handle it, but realize almost immediately they can’t handle it at all.

Hearts get infiltrated.
Promises get broken.
Rules get shattered.
Love gets ugly.

Lasă un comentariu

2 comentarii

  1. Eu am citit cartea în engleză și am rămas puțin dezamăgită, povestea a fost bună, dar parcă scrierea a fost superficială și mă așteptam la mai mult de la CoHo, celelalte cărți ale ei m-au cucerit pur și simplu. Toate. ❤

    Răspunde

Lasă un răspuns

