• Welcome


    Bun venit pe blogul meu. Aici puteți găsi povești scrise de mine, recenzii și câteva chestii care-mi trec mie prin cap. Oricine are ceva de spus, este liber să-și exprime opinia într-un comentariu (atât timp cât păstrează un limbaj civilizat).

    Contact yahoo:
    sashaivanov_blog@yahoo.com

  • Alătură-te altor 212 urmăritori

  • Like pe facebook

  • Arhiva

  • Povestile mele

A song to remember (15)

Nici nu mai știu de câte ori am postat ceva care are legătură într-un fel sau altul cu Eurovisionul, dar nu mă pot abține să nu revin la el din când în când, iar acum este din nou cazul. În anul în care această melodie a câștigat concursul Eurovision, nu obișnuiam să-l urmăresc, dar după ce-am devenit fană (2009), am început să ascult și alte piese din anii trecuți. Și am tot ascultat până am ajuns la You are the one – Helena Paparizou; piesă pe care o mai auzisem pe la radio de câteva ori, dar nu știam ce-i cu ea, însă mi-a plăcut.

Articol următor
Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

