• Welcome


    Bun venit pe blogul meu. Aici puteți găsi povești scrise de mine, recenzii și câteva chestii care-mi trec mie prin cap. Oricine are ceva de spus, este liber să-și exprime opinia într-un comentariu (atât timp cât păstrează un limbaj civilizat).

    Contact yahoo:
    sashaivanov_blog@yahoo.com

  • Alătură-te altor 213 urmăritori

  • Like pe facebook

  • Arhiva

  • Povestile mele

Top 5 Wednesday: Cele mai tari lucruri la blogging/booktubing etc.

Tema de azi este „Cele mai tari lucruri la blogging/booktubing etc” (depinde din ce comunitate faceți parte). Deși am făcut și eu parte din comunitatea de Booktube din România, a fost pentru scurt timp și nu prea am urcat videouri când trebuia, așadar o să vorbesc acum doar despre blogging. Totuși, și acele câteva luni în care am cochetat cu Booktube-ul au fost minunate și chiar nu mă așteptam să fiu primită așa bine 🙂

Acum, să trecem la tema de azi.

5. Probabil asta este previzibilă, dar unul dintre lucrurile care-mi plac cel mai mult de când am blogul, este că am întâlnit foarte mulți oameni noi; cu unii m-am întâlnit chiar și în viața reală și a fost foarte tare să găsesc oameni cu care pot discuta ușor, având atâtea interese comune, iar cu unele persoane am depășit granița de simplă cunoștință și ne-am împrietenit, am ajuns să vorbim și despre cele mai neînsemnate lucruri, dar și despre cele care chiar contează. Deci da, blogging-ul mi-a adus niște oameni minunați în viață și voi fi mereu recunoscătoare pentru asta.

4. Blogul este un loc unde pot spune ceea ce gândesc fără să mă întreb „oare cum o să fiu privită?”; pentru că… Duh! Nu pot vedea cum mă privesc alții. Serios acum, chiar dacă se întâmplă foarte rar (subliniez, foarte rar) să mai postez și niște gânduri mai personale sau vreo opinie, însă atunci când fac asta știu că pot scrie pe blog exact ceea ce gândesc, și asta mi se pare genial.

3. Să scriu pe blog m-a ajutat foarte mult să aduc niște îmbunătățiri în ceea ce mă privește, iar cel mai important cred că a fost felul cum vorbesc (sau, în cazul de față, scriu). Pe bune, nu vreți să vedeți cum scriam înainte să-mi fac blogul și având în vedere că inițial am intrat în lumea bloggingului cu un fanfiction, am fost nevoită să renunț la k, sh, tz etc (mda, recunosc, obișnuiam să scriu așa). Bine măcar că și atunci respectam normele gramaticale.

2. Îmi place că pe blog pot să-mi exprim părerile legate de diverse cărți, filme, seriale, melodii… Indiferent dacă sunt niște păreri pozitive sau negative. Știu că în ceea ce privește cărțile, pot să postez recenzii pe GR, însă simt că e ceva mai personal când postez pe blog. Și chiar mai mult îmi place atunci când veniți și voi cu propriile păreri legate de cărțile pe care le-am menționat.

1. Iar cel mai important, ce-mi place cel mai mult la a fi bloggeriță, sunteți voi, cititorii mei. Chiar sunteți geniali pentru că deși lipsit de atâtea ori fără să spun măcar un cuvânt, deși nu reușesc niciodată să postez măcar un articol pe zi (cum mi-am propus), voi încă sunteți alături de mine. Pentru că de fiecare dată când vreau să încerc ceva nou, sunteți chiar acolo și mă susțineți și asta a contat mereu pentru mine, așa că vă mulțumesc din suflet!

Articol anterior
Articol următor
Lasă un comentariu

2 comentarii

  1. Imi place mult topul tau de saptamana asta – poate am sa-l preiau si eu pentru saptamana viitoare; pentru azi am o alta idee 😉 Intr-adevar, ma regasesc si eu in toate ideele subliniate de tine – minus partea cu „k, sh, tz” ^^” #hug

    Răspunde

Lasă un răspuns

