• Welcome


    Bun venit pe blogul meu. Aici puteți găsi povești scrise de mine, recenzii și câteva chestii care-mi trec mie prin cap. Oricine are ceva de spus, este liber să-și exprime opinia într-un comentariu (atât timp cât păstrează un limbaj civilizat).

    Contact yahoo:
    sashaivanov_blog@yahoo.com

  • Alătură-te altor 212 urmăritori

  • Like pe facebook

  • Arhiva

  • Povestile mele

Book Haul | August

Nu mai are rost să spun că și în August mi-am cumpărat destul de multe cărți, pentru că eu mereu fac asta. Am încetat de foarte mult timp să mai cred că există speranță pentru mine, așa că nu o mai lungesc cu introducerea și trec direct la poze.

Will Grayson, Will Grayson de John Green și David Levithan

Scandaloasa poveste a lui Frankie Landau-Banks de E. Lockhart

Dash, Lily și Cartea Provocărilor de Rachel Cohn și David Levithan

Pe strada Jamaica (Pe strada Dublin #3) de Samantha Young

Împreună pentru totdeauna (Niciodată împreună? #2) de J. A. Redmerski

E ușor să mă rănești (E ușor să te iubesc #2) de Tammara Webber

Opal (Lux #3) de Jennifer L. Armentrout

Alunecare (Alunecare #1) de Jill Hathaway

Fluturi striviți de M. Anjelais

Călătoarea (Outlander #1) de Diana Gabaldon

Pandemonium (Delirium #2) de Lauren Oliver

Fascinația (Crossfire #4) de Sylvia Day

Cosmetica dumanului de Amelie Nothomb

Percy Jackson and the Lightning Thief (Percy Jackson and the Olympians #1) de Rick Riordan

Din colecția Iubiri de poveste mi-am luat:

Trei nopți de dorințe de Tessa Dare

Măritată cu un viconte de Sabrina Jeffries

Un duce doar pentru mine de Kelly Bowen

Din colecția Cărți Romantice mi-am luat:

Al doilea pas: Seducția de Mary Balogh

Un joc de noroc de Linda Howard

Noi începuturi în Eclipse Bay de Amanda Quick

Cum să înțelegem arhitectura Bisericilor de Denis H. McNamara – Carte primită cadou când am plasat o comandă pe Elefant.ro .

PS: Da, am observat că unele poze sunt întoarse, o să fac ceva în legătură cu asta mâine.

Articol următor
Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

