• Welcome


    Bun venit pe blogul meu. Aici puteți găsi povești scrise de mine, recenzii și câteva chestii care-mi trec mie prin cap. Oricine are ceva de spus, este liber să-și exprime opinia într-un comentariu (atât timp cât păstrează un limbaj civilizat).

    Contact yahoo:
    sashaivanov_blog@yahoo.com

  • Alătură-te altor 212 urmăritori

  • Like pe facebook

  • Arhiva

  • Povestile mele

Top 5 Wednesday: Fonturi ale titlurilor

Tema de săptămna asta este top 5 fonturi preferate. Aici cred că o să-mi fie puțin cam greu, pentru că la noi fonturile sunt cam banale în cele mai multe cazuri (deși mie îmi plac și așa pentru că uneori frumusețea stă în simplitate).

5. Sub aceeași stea de John Green, îmi place tare mult cum se vede titlul de parcă ar fi scris cineva cu creta pe tablă și faptul că este în spate negru subliniază ideea asta; și dacă a fost un lucru care mi-a plăcut în școală, acela a fost să scriu cu creta pe tablă sau să desenez (în pauze, desigur).

4. Divergent de Veronica Roth, poate nu e ceva spectaculos sau ieșit din comun, dar îmi place mult fontul folosit și știu că oriunde l-aș mai vedea în viitor, mă va duce cu gândul la Divergent. Bine, poate aici nu a contat doar fontul, ci și cum a fost stilizat; oricum ar fi, rezultatul final îmi place.

3. Spulberă-mă de Tahereh Mafi, e deja al 2-lea top (din 4) în care pun cartea asta, dar cred că oricum îmi place tot la ea. Adică și fontul folosit mi se pare perfect, adică titlul este „spulberă-mă”, iar titlul este tăiat și de la început până la finalul cuvântului, despărțitura e din ce în ce mai mare, ca și cum chiar ar fi spulberat, ca să nu mai zis că mi se pare că se potrivește și cu povestea.

2. Culorile dragostei de Kerstin Gier, nici aici nu este ceva spectaculos, însă fontul ales împreună cu coperta se potrivesc perfect, din punctul meu de vedere. Titlul nu fură ochii de la imaginea coperții și nici invers, amândouă se potrivesc perfect, iar coperta finală este superbă.

1. Seraphina de Rachel Hartman, asta clar e preferata mea. Uitați-vă numai cum este titlul cărții, cum se potrivește cu dragonul de pe copertă, pare că e scris cu bucăți din pielea lui. Este absolut superb! Și îmi place și „a”-ul ăla de la final care se diferențiază de restul cuvântului. Pur și simplu, îmi place totul la coperta asta!

Articol anterior
Articol următor
Lasă un comentariu

1 comentariu

  1. Imi plac mult cartile alese de tine – si da, cartea lui John Green si cea a lui Tahereh Mafi sunt cele mai reusite. De Seraphina am auzit atatea pareri de bine… si coperta am vazut ca are anumite detalii si chestii, insa continutul? Merita citita sau e doar o carte pentru copii?
    P.S. am facut si eu un top saptamana asta, dar se refera la semnele de carte care-mi plac. Daca vrei, poti arunca un ochi aici: http://dreams-have-wings.blogspot.ro/2015/09/top-5-wednesday-semne-de-carte.html?showComment=1443098922948#c5364564381527518678
    xx

    Răspunde

Lasă un răspuns

