• Welcome


    Bun venit pe blogul meu. Aici puteți găsi povești scrise de mine, recenzii și câteva chestii care-mi trec mie prin cap. Oricine are ceva de spus, este liber să-și exprime opinia într-un comentariu (atât timp cât păstrează un limbaj civilizat).

    Contact yahoo:
    sashaivanov_blog@yahoo.com

  • Alătură-te altor 212 urmăritori

  • Like pe facebook

  • Arhiva

  • Povestile mele

Hotărâri pentru 2016

Cu toții știți despre faimoasele „new year’s resolutions”; ei bine, mie întotdeauna mi s-au părut a fi niște porcării pentru că adesea sunt niște hotărâri luate la sfârșitul unui an în timp ce nu prea ai timp să te gândești mai bine și cum le vei duce la îndeplinire, dacă vei putea și dacă nu se va suprapune cu altceva etc. Și să recunoaștem, de multe ori sunt cam fanteziste.

Și pe cât am criticat eu aceste decizii, am ajuns și eu să iau câteva pentru 2016. Adică pe lângă faptul că vreau să fac cât mai bine la licență și să iau o notă mare (dacă se poate chiar nota maximă, dar pentru a nu-mi crea așteptări prea mari, mă mulțumesc și cu un 8-9) am luat și o hotărâre în privința acestui blog – pe care sper ca de data aceasta să o duc la împlinire. Nu am încredere nici în chestia „new year, new me”, dar ce să vezi? Și gândirea aceasta am adoptat-o pentru 2016. Deși nu plănuiesc să fac schimbări majore în ceea ce mă privește, am toate intențiile să postez dacă nu chiar zilnic, măcar la 2-3 zile pe acest blog (dar și pe celălalt, dar acolo e ceva mai complicat). Și știu, știu, nu mă huiduiți, nu aruncați cu roșii stricate în mine (sau ca să fie mai de sezon, cu portocale stricate); am promis chestia asta de nenumărare ori și nu am reușit să mă țin prea mult de cuvânt și probabil nici nu mă credeți când spun chestiile astea, nici nu vă pot convinge dacă vorbesc sau nu serios, așa că presupun că doar timpul va dovedi dacă sunt serioasă, dacă s-a schimbat ceva la mine anul acesta, sau continui să fiu aceeași persoană aeriană, care de multe ori nu știe pe ce planetă se află și-i este imposibil să fie punctuală și să se țină de un orar.

În orice caz, asta am vrut să vă anunț și în curând voi posta ceva și pe celălalt blog (click).

Și pe lângă acest anunț mai dores să vă urez ceva. Vă doresc un an nou cât mai bun și plin de împliniri și realizări pe toate planurile. Să aveți putere în clipele grele și să nu renunțați niciodată la planurile voastre. Să fiți iubiți de prieteni și de familie! La mulți ani!

Vă pup și vă îmbrățișez cu drag! Sper să ne revedem curând.

Articol anterior
Articol următor
Lasă un comentariu

1 comentariu

  1. Decizii, decizii… | Writing with my heart

Lasă un răspuns

