• Welcome


    Bun venit pe blogul meu. Aici puteți găsi povești scrise de mine, recenzii și câteva chestii care-mi trec mie prin cap. Oricine are ceva de spus, este liber să-și exprime opinia într-un comentariu (atât timp cât păstrează un limbaj civilizat).

    Contact yahoo:
    sashaivanov_blog@yahoo.com

  • Alătură-te altor 212 urmăritori

  • Like pe facebook

  • Arhiva

  • Povestile mele

Wrap-up | Septembrie 2015

Știu că a trecut de mult vremea pentru acest wrap-up, dar nu aș putea să fac unul pentru decembrie și să știu că am sărit peste celelalte luni. Știu că am lispti mult, dar sper să recuperez cât mai repede. Aș fi vrut să postez astăzi și pentru octombrie, dar nu am reușit să termin, așa că am lăsat doar septembrie momenten.

În luna septembrie am citit un total de cinci cărți și toate romantice.

35mqgld

943830

Un libertin îndrăgostit de Johanna Lindsey

Deja pot afirma cu toată sinceritatea că sunt îndrăgostită de familia Malory și mereu mă bucur când am ocazia să aflu poveste unui alt membru al aceste familii sau a cuiva care are legătură cu ei. În plus pe Jeremy, fiul lui James, l-am întâlnit încă din prima carte și am tot avut ocazia să-l cunoaștem de-a lungul seriei, iar acum a venit rândul lui să se îndrăgostească. Normal că abia am așteptat cartea asta. Povestea lor începe când Jeremy este în căutarea unui hoț pentru o treabă „nevinovată” și așa o cunoaște pe Danny, care la început se dă drept băiat. Iar de aici lucrurile devin interesante. Stilul autoarei este același cu care m-am obișnuit în această serie: amuzant, certuri (mai banale, mai serioase), personaje interesante, răsturnări de situație și mulți Malory (și Anderson).

Un dans cu un duce de Tessa Dareun-dans-cu-un-duce_1_fullsize

Am terminat cu greu cartea asta și sinceră să fiu nu mi s-a părut ceva memorabil la ea. Povestea începe când Amelia îl abordează pe Spencer, poreclit Ducele de la Miezul Nopții, pentru că vrea ca acesta să ierte datoria pe care fratele ei o are la el. Mi-a fost greu să-l îndrăgesc pe Spencer când el se comporta așa urât cu cei din jur, chiar dacă e duce, asta nu-i o scuză pentru comportamentul său. Mi-a plăcut însă Amelia că nu s-a sfiit să lupte pentru ceea ce voia și a rămas alături de familia ei. Totuși mi s-a părut că am parcurs greu cartea, a durat mult până am intrat în acțiune și observ că același lucru s-a întâmplat și la volumul următor, pe care l-am pus în așteptare.

steaua-captiva_nora-robertsSteaua captivă de Nora Roberts

După ce am citit prima carte, am fost curioasă ce urmează să se întâmple cu prietenele lui Bailey. De data asta a venit rândul lui M.J., în posesia căreia se află unul din cele trei diamante pe care Bailey a dorit să le protejeze de niște oameni periculoși. Fiind manipulat de angajatorul său, Jack este trimis după M.J., dar în curând își dau seama amândoi că se află în pericol și că trebuie să se apere de ucigașii care sunt pe urmele lor. Pentru o carte romantic suspense, a fost scurtă și conflictul nu a avut timp să se dezvolte cum trebuie și nici sentimentele personajelor. Totuși, este imposibil să citești cartea asta și să nu vrei să o citești și pe următoarea pentru a afla deznodământul.

Steaua secretă de Nora Robertslira_226_steaua_secreta_nora_roberts_cvr

Exact cum am spus câteva rânduri mai sus, mi-a fost imposibil să nu vreau să aflu finalul poveștii. Și am fost atât de nerăbdătoare, încât nu am mai așteptat luna octombrie să apară cartea și am citit-o. A venit rândul poveștii lui Grace, cea care a primit cel de-al 3-lea diamant, și a lui Seth, un polițist care lucrează la investigarea unei crime. Dar ceea ce este foarte interesant, crima pe care o investighează este chiar cea a lui Grace. Este uimit atunci când o vede chiar în fața lui, iar cu câteva clipe în urmă tocmai i-a văzut cadavrul. Cam acestea este descrierea oficială a cărții și cred că înțelegeți de ce am fost curioasă să aflu exact ce se întâmplă. Mi-a plăcut ceva mai mult cartea aceasta față de celelalte din serie, deși tuturor le-am dat 4 steluțe pe Goodreads. Și cartea aceasta a fost scurtă, însă conflictul a fost deja creat în primele cărți și concluzia mi s-a părut chiar interesantă, când se află cine este cu adevărat în spatele tuturor evenimentelor.

20442441Love at stake Victoria Davies

Am găsit cartea asta la ofertă pe Amazon, i-am citit descrierea și am zis „de ce nu?”. Abbey este singura ființă umană care lucrează la Fated Match, o agenție pentru întâlniri dedicat ființelor supranaturale, și pentru că nu o duc tocmai bine și vor să atragă cât mai mulți clienți, Abbey este forțată să petreacă timpul cu Lucien, cel mai bătrân vampir de pe Coasta de Est, și să încerce să-l atragă să le fie client. Mi-a plăcut cum a continuat povestea de aici, deși nu mi-a plăcut deloc de șefa lui Abbey, și mi-a plăcut mult de Lucien care încerca din greu să pună mâna pe Abbey și deși avea avantajul puterii fizice, nu a profitat de asta și a vrut să vină ea la el, din proprie inițiativă. Și mi-a plăcut ideea că Abbey nu a vrut să renunțe la viața ei umană, chiar dacă i-ar fi fost mult mai ușor să fie o anumită creatură în lumea supranaturală.

Articol anterior
Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

